• Oké, ik maak het verhaal zo kort mogelijk.

    Afgelopen week was een meisje (die ik wel goed ken) in de les nogal boos geworden. Ik weet niet precies wat er is gebeurd, maar ze werd echt woedend en begon te schreeuwen en stormde de klas uit en zo.
    Nu heeft een vriend van haar dat gefilmd en op twitter gezet. Heel veel mensen hebben dat nu gezien want ze gingen het ook allemaal retweeten en zo.
    Nu zijn die twee geschorst. Die jongen omdat hij de privé rechten van de leraar heeft geschonden en dat meisje zó vaak overal een drama van maakt.
    Nu staat er op twitter allemaal dingen dat school onze twitter accounts gaat controleren met wat we er allemaal opzetten en zo. Dit hoorde ik van een vriendin van me, die dat weer gehoord had van haar biologie leraar.
    Dus wtf? Het kan me zelf niet zoveel schelen omdat ik toch niets over school op twitter zet, maar ik vind wel dat dit echt helemaal nergens op slaat. Wat willen ze hiermee bereiken?
    Dat als ik op twitter zet dat ik m'n docent van Nederlands wel kan schieten omdat ze zoveel huiswerk opgeeft ik meteen strafwerk krijg..?
    Pff, echt raar.
    Nu gaan allemaal mensen hun tweets beveiligen, maar dat doe ik niet. :'D Man, ik heb écht een aparte school. :'DDD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ILOVERUBEN schreef:
    zo was er een keer een meisje in elkaar getrapt, en daar was ik medeplichtig bij, zei zit bij mij in de klas, maar toch kreeg het meisje die haar had geslagen dikke problemen,
    ja oke ik snap het wel, maar het is buiten school ?
    Dat maakt toch niet uit? Ik snap het punt van je school best. Als mijn zusje weer is buiten school in elkaar geslagen wordt, dan kan ik het me best voorstellen dat diegene die haar in elkaar sloeg daar van school straf voor krijgt.


    Life is hard and then we die

    Je mag geen filmpjes neerzetten op internet van een anders, dat is gewoon zo.
    Ik zou het ook niet leuk vinden..

    Tja, twitter is wel openbaar. Dus die leraren doen niets fout als ze je gaan volgen ofzo. Maar ik vind het wel een beetje vreemd xd.

    Hmm. School zou niet elke tweet mogen controleren, laat staan er iets van zeggen, maar dat filmpje snap ik wel. Dat is toch onaanvaardbaar? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bij ons is een keer de halve school geschorst vanwege een haathyve over een leraar.


    Alis volat propriis

    ILOVERUBEN schreef:
    zo was er een keer een meisje in elkaar getrapt, en daar was ik medeplichtig bij, zei zit bij mij in de klas, maar toch kreeg het meisje die haar had geslagen dikke problemen,
    ja oke ik snap het wel, maar het is buiten school ?

    en dan is het oké? o_Ô

    En die jongen had het toch in de klas gefilmd? Dan is het logisch dat hij geschorst wordt. Vind ik dan.
    Het is natuurlijk iets anders als je scheldt op je leerkracht Nederlands. Daar gaan ze je echt geen straf voor geven.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xJelena schreef:
    (...)
    en dan is het oké? o_Ô

    En die jongen had het toch in de klas gefilmd? Dan is het logisch dat hij geschorst wordt. Vind ik dan.
    Het is natuurlijk iets anders als je scheldt op je leerkracht Nederlands. Daar gaan ze je echt geen straf voor geven.

    Ik ben het er ook gewoon mee eens dat die jongen geschorst is, maar ik vind het gewoon nogal raar dat ze nu onze tweets gaan lopen controleren.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgens mij weet mijn schhol niet eens wat Twitter is..

    Maar dat is wel erg, ja. :l


    Let the Night embrace you

    Ahmagad x'd


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Omg, wat belachelijk zeg. Zelfs school geeft je geen privacy meer. -.-


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Ik had het al van Tamar gehoord. Vage school zitten jullie toch op xD


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    bij ons op school is er nu ook zo iets
    omdat er een feestje was, en een paar mensen
    van mijn school waren daar.
    en toen waren er een paar mensen echt heeul erg dronken
    en toen gingen ze zeg maar jeweetwell-en in het openbaar
    en toen gingen 2jongens dat filmen
    en dat ging ook de hele school rond
    die 2 jongens van school getrapt ofcourse
    maar als je nu dat filmpje in bezit hebt op je telefoon ofzo
    krijg je gelijk ziekhoge boete enzo. en sommige mensen hadden
    het ook op internet gezet enzo.. maarja.


    No matter what they say, i'll love you anyway.

    Dan moet je eigenlijk allemaal onzin op twitter gaan zetten


    Ik ben gemeen xoxo

    Als jij dat meisje was die op twitter werd gezet zou je ook willen dat er wat aan gedaan werd. Niet alleen maar vooroordelen hebben van "wat een onzin". Want zoals Pukkelxding al zei het is om pesterijen tegen te gaan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Als jij dat meisje was die op twitter werd gezet zou je ook willen dat er wat aan gedaan werd. Niet alleen maar vooroordelen hebben van "wat een onzin". Want zoals Pukkelxding al zei het is om pesterijen tegen te gaan.

    Je begreep me verkeerd 8D
    Dat meisje die werd gefilmd, vond dat helemaal niet erg. Aangezien ze nogal aandachtsgeil is en ze ook vond dat die man dat verdiende.
    En ja, ik ben het er ook mee eens dat die twee zijn geschorst, maar ik vind het onzin dat ze nu ieders twitter willen gaan controleren.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?