• Doen jullie dat wel eens?
    Chiaar (Candlelight) en ik doen dat zo nu en dan eens.
    Dan zenden we elk twee liedjes naar elkaar en dan zeggen we wat we van die liedjes vinden.
    Soms is dat positief, maar het is ook al een keer heel negatief geweest. :'D

    Als je dat niet doet, moet je dat zekers eens doen met iemand want dat is best leuk en zo leer je mogelijk weer een nieuwe artiest kennen en dat is meestal ook leuk natuurlijk.
    :Y)
    Meuhh.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 21:44 ]

    Dash very shlim.
    Maar ik doe dat niet omdat ik weet dat niemand dat wat aan gaat vinden -mijn muziek- én dat ik de muziek van diegene niet leuk ga vinden.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 21:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Doe ik zo vaak :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Beastie schreef:
    Dash very shlim.
    Maar ik doe dat niet omdat ik weet dat niemand dat wat aan gaat vinden -mijn muziek- én dat ik de muziek van diegene niet leuk ga vinden.

    Wie weet is het toch eens niet slecht om het toch eens te proberen. Je weet nooit. (nerd)

    Ik stuurde altijd de nieuwe en gewoon leuke liedjes naar heel veel mensen [ik ben de wandelende muziekwinkel], maar nu veel minder, omdat niemand mijn muziek leuk vind omdat het Japans of Koreaans is =,=' Het was alleen gelukt bij It's You - Super Junior
    x]
    Maar ik vind wel meestal de liedjes die andere mensen dan stuurden wel leuk [ik vind zowat ieder liedje wel leuk xD], alleen luister ik er daarna nooit echt meer naar :x

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 21:49 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Lebasi schreef:
    (...)
    Wie weet is het toch eens niet slecht om het toch eens te proberen. Je weet nooit. (nerd)
    Pehe, die mensen die ik in het echt ken luisteren alleen top 40 muziek. En me dislikes that C: Omdat ik vooral naar filmmuziek/composers luister en wat onbekendere liedjes. C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    (...) Pehe, die mensen die ik in het echt ken luisteren alleen top 40 muziek. En me dislikes that C: Omdat ik vooral naar filmmuziek/composers luister en wat onbekendere liedjes. C:

    Hmhm, dat verandert de zaak. B)

    Cassidy schreef:
    Doe ik zo vaak :'D

    Door Chiaar leerde ik All Time Low kennen. xd
    En toen moest ze heel veel liedjes doorsturen twee keer zelfs, want ik had die per ongeluk verwijderd bij ontvangen bestanden. Dus kon ik het niet meer luisteren. :X


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Beastie schreef:
    Dash very shlim.
    Maar ik doe dat niet omdat ik weet dat niemand dat wat aan gaat vinden -mijn muziek- én dat ik de muziek van diegene niet leuk ga vinden.


    Only losers can act the way you do

    AAAAAHHN. :'D

    Fortune schreef:
    Door Chiaar leerde ik All Time Low kennen. xd
    En toen moest ze heel veel liedjes doorsturen twee keer zelfs, want ik had die per ongeluk verwijderd bij ontvangen bestanden. Dus kon ik het niet meer luisteren. :X

    Teehee. Wat was je zonder mij? (nerd)

    Candlelight schreef:
    (...)
    Teehee. Wat was je zonder mij? (nerd)


    Geen idee. Nu ben ik niet meer zo dom om ze te verwijderen en laat ik ze daar mooi staan. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    Geen idee. Nu ben ik niet meer zo dom om ze te verwijderen en laat ik ze daar mooi staan. xd

    Je kan ze ook in een mapje zetten met All Time Low op. ;D

    Candlelight schreef:
    (...)
    Teehee. Wat was je zonder mij? (nerd)

    Zonder je was heel de wereld verloren.

    Candlelight schreef:
    (...)
    Je kan ze ook in een mapje zetten met All Time Low op. ;D


    Dat kan ik ook doen. xd
    Maar in mijn ontvangen bestanden staat alleen maar iets van All Time Low. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker