• Hallo dudies,

    Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

    Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

    THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een

    Quote
    zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

    ROLLENVERDELING
    JumbieBill > Yocey Luna & Luna Lovegood
    x7UP > Pixie Moore & Ginny Weasley
    Rugzak > Purslane Noway & Harry Potter
    Zorro > Kyra Hastings & Hermione Granger
    Nice > Alice Moors & Ron Weasley
    Quarterback > Mada Lopez & Draco Malfoy
    Er mogen nog meer rollen worden ingevuld in dit topic.


    Ik zet telkens een hoofdstuk neer wáár de personen zich bevinden bijvoorbeeld, houd je hier aan. Er worden geen personen gedood of vermoord, omdat dat niet leuk is.
    Houd het leuk voor elkaar en veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yocey Luna
    "Ik hoop dat we snel op Hogwarts zijn, ik kan niet wachten om weer door Dumbledore te worden aangesproken en weer in de vertrouwde hemelbedden te liggen," zei Yocey vrolijk.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Kyra
    Ze zuchtte en keek uit het raam. Orion had zijn kop alweer neergelegd en lag uitgestrekt op het bankje tegenover haar. Waar bleef Draco nou? Daarnet had hij haar nog zo nodig. Geërgerd rolde ze met haar ogen en plotseling vroeg ze zich af waarom Blaise niet bij Draco was.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 21:00 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Purslane Noway

    met een schuin hoofd keek Purslane glimlachend naar Sjors, die over de schoot van Ginny heen kroop. 'Ik weet niet waar hij vandaan komt, me broer heeft hem voor me meegenomen.' zei Purslane, terwijl ze terugdag aan de dag, dat ze Sjors voor het eerst in haar handen had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alice Moors

    Alice grinnikte even. "Ja, maar niet dat de eerste nacht slapen wordt. Iedereen praat altijd over de vakantie. Hoe was jou vakantie?" Vroeg Alice geïnteresseerd en Nightfall sprong bij Yocey op schoot.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Yocey Luna
    "Dat is waar. Mijn vakantie was best wel tof. Ik ben met mijn ouder naar Italië geweest en daarna een weekendje naar de zee. Wat heb jij gedaan?" vroeg Luna terwijl ze Nightfall aaide.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Alice Moors

    "Ik ben twee weken naar Griekenland geweest met mijn ouders en mijn jongere broertje Mike. Hij zit in het 2e leerjaar hier op Hogwarts. Ravenclaw net als ik. En jij? Op welke afdeling zit jij?" Vroeg Alice.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Mada Lopez

    Mada opende de kooi van Drizzle en ze liet de oranje lapjeskat rond lopen door de coupé heen. ''Ik denk dat we er bijna zijn, iedereen klaar?'' grijnste ze. Ze trok haar toverstok om even te laten zien dat zij klaar was, en direct stopte ze hem weer weg.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hee, we gaan weer _O_.
    Maar dude, waar zit Mada eigenlijk? Bij wie, bedoel ik.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    YIEHOE, PARTY HARDY. _O_
    Ze zit nog eventjes alleen, ofzo? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Paha, doe even wat met Draco (krul). Ik verveel me. En Kyra is zielig :').
    En Hermione ook, maar die der vrienden zijn ook naar school ofzo. ;p


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Doe ik, wacht eerst even een nieuw hoofdstuk opstarten. :')


    Hoofstuk 2. The Great Hall


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oke, wie gaat eerst. En moeten ze niet eerst met de koetsen, ofzo.
    & wie gaat Blaise spelen ;o.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Kyra
    Ze klom als eerste de koets in. Wat nou, gentlemen. Nee, dat zouden ze niet zo snel worden. En verliefd ook niet, dus verandering zat er niet aan te komen. Rustig wachtte totdat de rest van de meute de koets in klom.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mada

    Mada klom toevallig, met Drizzle op haar schoot, in de koets van Kyra. Ze keek even naar haar, maar ze had geen zin om aandacht aan haar te besteden. Ze was daarintegen drukker bezig met Drizzle, om zijn vacht zo zachtjes mogelijk te aaien.

    Draco
    Draco klom samen met Blaise in de koets en hijzelf plofte naast Kyra neer. ''Hoi, Kyra.'' zei hij even en hij gaf Kyra een stompje tegen haar bovenarm. ''En wie hebben we daar, mevrouw ik-denk-dat-ik-heel-wat-ben?'' vroeg Draco. Blaise lachtte kort, en de jongens keken allebei naar Mada.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alice Moors

    Samen met Yocey liep Alice richting de koetsen. Ze stapte in en wachtte tot er andere leerlingen bij hun in de koets kwamen zitten.

    Ron Weasley

    Iedereen was met elkaar over van alles en nog wat aan het praten. Ron liep samen met Harry voorop naar de koetsen. "Dat duurde echt een eeuwigheid in die trein!" Zei Ron en hij en Harry klommen als eerste de koets in.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na