• Hallo dudies,

Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een

zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

ROLLENVERDELING
    JumbieBill > Yocey Luna & Luna Lovegood
    x7UP > Pixie Moore & Ginny Weasley
    Rugzak > Purslane Noway & Harry Potter
    Zorro > Kyra Hastings & Hermione Granger
    Nice > Alice Moors & Ron Weasley
    Quarterback > Mada Lopez & Draco Malfoy
    Er mogen nog meer rollen worden ingevuld in dit topic.

Ik zet telkens een hoofdstuk neer wáár de personen zich bevinden bijvoorbeeld, houd je hier aan. Er worden geen personen gedood of vermoord, omdat dat niet leuk is.
    Houd het leuk voor elkaar en veel plezier!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:02 ]

Big girls cry when their hearts are breaking

Pixie Moore.
    Pixie at wat en zag vanuit haar ooghoeken Ron gretig eten. ,,Ron, heb je vandaag nog niks op fozo/'' vroeg ze, met ene plagerige ondertoon in haar stem.

Ginny Weasley.
    Ginny zat te eten en dacht aan Purslane, waarom had ze aardig tegen haar gedaan?Naja, dat was waarschijnlijk iets waar ze niet gauw achter zou komen en 't was vast 1malig.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Yocey Luna
    Yocey schepte een beetje van alles op terwijl ze met Alice zat te praten. Het voelde goed om eindelijk een goede vriendin te hebben.

[ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 10:46 ]

"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

Ron Weasley

"Jawel, alleen dit is altijd zo lekker." Beantwoorde Ron de vraag van Pixie. Ron at gewoon door en trok zich er niks van aan.

De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

Pixie Moore.
    Ze grinnitke zachtjes. ,,Das waar.'' zei ze vrolijk en at ook door.

Ginny Weasley.
    Ginny zat te eten en dacht aan Purslane, waarom had ze aardig tegen haar gedaan?Naja, dat was waarschijnlijk iets waar ze niet gauw achter zou komen en 't was vast 1malig.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Draco
    Draco grijnste kort naar Kyra en hij pakte ondertafel, speels haar hand vast. ''Blaise moet het sowieso kunnen zien, maar niet nu en hier.'' fluisterde hij grijnzend, op een toon die alleen hij aan kon slaan.

Kyra
    'Je bent zo goed in vragen ontwijken.' Kyra schudde grinnikend haar hoofd en fluisterde in zijn oor; 'maar ik denk dat je me inmiddels goed genoeg kent om te weten dat ik er toch wel achter kom. En ik hoop dat je me goed genoeg kent om te weten dat het gevaarlijk is te zeggen dat je me alles zal geven. En, ik weet allang hoe we het gaan organiseren en ook dat had je kunnen raden.' Ze liet zijn hand niet los, ze vond de warmte van zijn hand best fijn. Ze stopte rustig een stukje vlees in haar mond, met haar linkerhand dan wel. Sinds Draco de rechter vast had.

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Draco
    ''Slechte eigenschap.'' zei hij grijnzend. Hij liet Kyra's hand expres los, omdat hij wat met haar wilde spelen. ''Speel je straks een potje knalpoker mee?'' vroeg hij grijnzend, nadat hij zijn vrienden erover hoorden praten.

Kyra
    'Uiteindelijk praat je wel Malfoy,' zei ze mysterieus en met een grijns, 'en ik denk dat ik die eigenschap ook bezit.' Ze bewoog haar hand, zodat het leek alsof Draco haar had pijn gedaan.
    En toen, alsof er niets was gebeurd ging ze op zijn vraag in. 'Als ik Orion heb gevonden wel, denk ik. Maar het ligt er aan of er wat tussen komt.' Kyra nam een laatste slok van haar drinken, stond op en liep zelfverzekerd de zaal uit, naar de leerlingenkamer. Als Draco er niet was geweest, was dit waarschijnlijk een saaie dag geworden.

Mada
    Mada stond ook op en ze liep achter Kyra aan. ''Kyra?'' vroeg ze voorzichtig, maar toch op een harde toon. ''Waar ga je heen?'' vroeg ze alsof ze erg nieuwsgierig was in Kyra's leven, wat ze eigenlijk helemaal niet was.

Kyra
    Ze draaide zich om, bijna geïrriteerd, omdat er weer eens iemand haar volgde. Toen ze zag dat het Mada maar was, zuchtte ze en kalmeerde ze haarzelf. Gelukkig was het niet een van die jongens die dachten dat ze haar wel aankonden, hm, misschien dat ze dat maar als gunst van Draco zou moeten vragen. Die jongens bij haar vandaan houden.
    'Gewoon naar de leerlingenkamer en wilde je iets vragen?'

Mada
    ''Ja, eigenlijk wel,'' zei ze zachtjes zuchtend, ''Maar liever niet hier.'' Ze trok Kyra zachtjes mee naar de meisjestoiletten en ze ijsbeerde op en neer. ''Het is ligt een beetje moeilijk...''

Kyra
    Kyra hoorde de aarzeling in Mada's stem. 'Laat ik het anders vragen, waar kan ik je mee helpen?' vroeg ze met een grijns en keek lichtelijk geamuseerd en met opgetrokken wenkbrauwen naar het ijsberende meisje.

[ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 15:17 ]

Mada
    ''Hmm, ik kan het eigenlijk niet vertellen!'' mompelde ze zachtjes. Ze stond plots stil en ze schudde haar hoofd. ''Er is niks, ik kom je uitdagen.'' verzon ze snel. Ze kon zichzelf wel voor haar kop slaan nadat ze dat zei, maar ze hield zichzelf zelverzekerd.

Kyra
    Spontaan barstte Kyra in een lachen uit. 'Uitdagen? Mij? Ik heb je nooit wat misdaan.' Haar toon veranderde van lichtvoetig naar geïrriteerd. 'Als je nou gewoon zegt wat je van me wilt, kunnen we dit afsluiten,' zei ze en keek Mada strak aan.

Mada
    Mada trok uitdagend haar toverstok en ze ging in de juiste positie staan. ''Komt er nog wat van, of ben je bang?'' vroeg ze grijnzend.