• Hallo dudies,

Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een

zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

ROLLENVERDELING
    JumbieBill > Yocey Luna & Luna Lovegood
    x7UP > Pixie Moore & Ginny Weasley
    Rugzak > Purslane Noway & Harry Potter
    Zorro > Kyra Hastings & Hermione Granger
    Nice > Alice Moors & Ron Weasley
    Quarterback > Mada Lopez & Draco Malfoy
    Er mogen nog meer rollen worden ingevuld in dit topic.

Ik zet telkens een hoofdstuk neer wáár de personen zich bevinden bijvoorbeeld, houd je hier aan. Er worden geen personen gedood of vermoord, omdat dat niet leuk is.
    Houd het leuk voor elkaar en veel plezier!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:02 ]

Big girls cry when their hearts are breaking

Hermoine
    "Harry! Luna!" Waarom is het hier nou weer zo'n lawaai? vroeg ze zich af, terwijl ze op een drafje naar Harry en Luna toerende.

Kyra
    "Klaar Orion?" fluisterde zachtjes tegen haar slang. Even keek Kyra vluchtig om haar heen om zeker te weten dat niemand haar gehoord had. Een klein zwiepje met haar toverstok was genoeg om haar koffers af te leveren bij degene die de bagage in de trein gooide.

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Draco Malfoy

Draco keek naar Mada, maar daarna zag hij Kyra lopen. ''Hé Kyra, kom eens helpen!'' riep hij naar Kyra.

Mada Lopez
    ''Oja, vergeet niet om je vriendinnetje erbij te halen!'' schreeuwde Mada flauw.

Luna Lovegood
    "geen probleem," zei Luna glimlachend tegen Harry. Die glimlach verdween echter snel toen ze Draco :
    "HEY LOSERS!" hoorde roepen. Nog geen minuut later werd ze tegen de coupédeur geduwd.

"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

Purslane Noway
    terwijl Purslane nogsteeds opzoek was naar haar vrienden, werd haar Fred, Sjors onrustig van al het lawaai.
    Purslane kwam langs het groepje van Draco, Harry, Luna en nog en paar mensen en begreep waarom Sjors onrusitg werd.
    'Stop!' Gilde purlane kwaad. 'Iedereen stil. Sjors word gek van jullie!'

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Kyra
    "Tisser Draco?" vroeg Kyra terwijl ze rustig naar hem toeliep.

Hermione
    Eindelijk had ze Harry en Luna ingehaald. "Lun, ben je oké?" vroeg ze snel, terwijl ze Luna bezorgd aankeek.

OOC; Dudes, mag ik met enkele aanhalingstekens schrijven?:x.

Yocey Luna
    Ik hoorde in de verte lawaai. Ze ging haar coupé uit, afgaand op het lawaai. Daar stond Draco en zijn vriendin bij Harry, Ron, Hermoine en Luna. Typish! Draco moest weer ruzie maken.

Luna Lovegood
    "Ja," mompelde Luna terwijl ze bukte om de gevallen exeplaren van 'de kibbelaar' op te rapen

moet de kibbelaar eigenlijk ook in het engels?

[ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 18:07 ]

@ Zorro
    Ja, dat mag. (:

@ JumbieBill
    Als je de Engelse vertaling weet, graag. (:

Ron Weasley

Ron trok nog altijd zijn zware koffers achter zich aan. Ginny was haar koffer vergeten dus zat Ron met die van haar opgezadeld. Ron keek een stuk blijer toen hij Luna, Harry en Hermoine zag. Maar zijn blik werd al snel weer chagrijnig toen hij Draco zag.

Alice Moors

Ze liet Draco voor wat hij was en ze rolde met haar ogen. Ze keek even achter zich en zag Ron passeren. De koffers die Ron mee droeg kwamen even tegen haar aan. Ron zei snel sorry en snelde zijn pas weer naar Harry, Luna en Hermoine.

De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

Purslane Noway

'Stelletjes debielen' Siste purslane geirriteerd omdat ze totaal genegeerd werd en liep gefrustreerd door.

[ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 18:08 ]

Draco Malfoy
    Draco grijnste naar Kyra, maar hij kon het niet laten om kwaad naar de rest te kijken. ''Waar bemoeien jullie je mee?'' siste hij kwaad. ''Kom Kyra, we gaan.''

Hermione
    'Ron!' riep ze enthousiast. Gelijk verscheen er een grote glimlach op haar gezicht. Ze besefte dat ze nu eindelijk weer met zijn drieën bij elkaar waren.

Harry Potter
    Ook bij Harry verscheen er een glimlach, bij het zien van zijn beste vriend.
    'Leuke vakantie gehad?' vroeg hij belangstellend

Luna Lovegood
    Luna raapte de laatste exemplaren van 'The Quibbler' op en ging terug rechtstaan. Ondertussen kwamen Ron & Ginny naar hun toe

Kyra
    Kyra zuchtte diep en rolde met haar ogen. Meestal vond ze Draco aardig, maar meestal pestte ze hem gewoon omdat hij iets wilde weten, wat zij wist, maar hem niet wilde vertellen.
    Zachtjes duwde ze Draco aan de kant en liep voor hem uit. Nee, zoals Park zou ze nooit worden.

Ron Weasley

Hij glimlachte naar Hermoine en kwam bij de groep staan. "Niks bijzonders Harry. Maar wat is er? Draco kijkt nog bozer dan normaal?" Vroeg Ron aan Harry en keek raar naar Draco.

De wereld is weer plat ja op bolle bibs na