• Hallo dudies,

    Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

    Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

    THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een

    Quote
    zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

    ROLLENVERDELING
    JumbieBill > Yocey Luna & Luna Lovegood
    x7UP > Pixie Moore & Ginny Weasley
    Rugzak > Purslane Noway & Harry Potter
    Zorro > Kyra Hastings & Hermione Granger
    Nice > Alice Moors & Ron Weasley
    Quarterback > Mada Lopez & Draco Malfoy
    Er mogen nog meer rollen worden ingevuld in dit topic.


    Ik zet telkens een hoofdstuk neer wáár de personen zich bevinden bijvoorbeeld, houd je hier aan. Er worden geen personen gedood of vermoord, omdat dat niet leuk is.
    Houd het leuk voor elkaar en veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mada
    ''Ja, loop maar snel weg!'' schreeuwde ze naar Draco en Kyra, zo kwaad als ze was.

    Draco
    Draco mompelde kwaad in zichzelf, hij wilde niet terug schreeuwen naar Mada.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hermione
    'Draco is gewoon raar. Hij kan er niet tegen dat wij ons niks meer van hem aantrekken,' zei Hermione. OP haar horloge was het bijna tijd om te vertrekken.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Kyra
    Toen ze achterom keek zag ze dat Draco kwaad was. Ze gebaarde Orion kort met haar ogen en de slang gleed soepel van haar schouders af, de trein in. Haar hakken tikten zacht op stenen tegels van het perron toen ze terugliep naar Draco.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ron Weasley

    "Wat een sukkel." Zei Ron extra hard zodat Draco het misschien zou horen. Maar jammer genoeg liep Draco gewoon door. Ron zuchtte even. "Hebben jullie Ginny gezien? Ze zal haar koffer wel missen." Zei Ron en hij keek zuchtend naar de koffer van Ginny.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Luna Lovegood
    "Ja, precies, ik weet echt niet wat hij nou zo leuk vind aan iemand pesten." zuchtte Luna.
    "Nee Ron ik heb Ginny niet gezien," vervolgde ze.

    Yocey Luna
    zuchtend ging Yocey teug naar haar coupé, waar haar kat, nightfall, Rustig op haar wachte.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Wow, no idea what happened.
    Zitten ze nog niet in de trein? ;x


    Pixie Moore
    Pixie was zoals gewoonlijk de laat en rende naar het perron, ze zag Harry&de rest van Gryffindor stelletje en liep erheen. ,,Hé.'' zei ze en glimlachte breed.

    Ginny Weasley
    Ze liep op het perron en zocht Ron, ze was haar koffer vergeten en had via via gehoord dat hij nu met haar koffer zeulde. Al gauw zag ze hem staan en liep naar 'm toe, ze trok aan zijn mouw. ,,hé Ron.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ron Weasley

    "Eindelijk!" Zei Ron wat geërgerd en hij gaf de koffer aan Ginny. Hij hoorde de andere wat giechelen en zuchtte diep. "Zullen we maar ergens bij gaan zitten?" Vroeg Ron

    Alice Moors

    Ze liep zuchtend langs iedereen en liep de eerste de beste coupé in met maar één meisje. "Mag ik hierbij? Het is overal vol?" Vroeg ze. Tot haar verbazing herkende ze het meisje als Yocey Luna.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Yocey Luna
    "Tuurlijk," Zei Yocey vrolijk en gebaarde naar de bank tegenover zichzelf


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik ga naar dansles, jullie mogen gewoon doorgaan!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hermione
    'Laten we dat doen.' Weer keek ze vluchtig naar haar horloge. Ze wilde wel in de trein zitten voordat die vertrok.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alice Moors

    Ze keek Yocey dankbaar aan en ging op de bank tegenover Yocey zitten. "Wat gebeurde er net eigenlijk allemaal?" Vroeg Alice toch wat nieuwsgierig omdat ze het niet helemaal gevolgd had.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Pixie Moore
    Pixie keek naar Hermione die op haar horloge keek. ,,Ze vertrekken echt niet zonder ons hoor.'' zei ze met grijnsje.

    Ginny Weasley
    Ze glimlachte dankbaar, ondanks hoe geërgerd hij klonk. ,,Bedankt.'' zei ze, vervolgens knikte ze als antwoord op zin vraag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yocey Luna
    het fijne weet ik er ook niet echt van. Ik hoorde Draco : "losers!" roepen tegen Harry en Luna. Daarna ging Harry weg en duwde Draco Luna tegen een coupé deur. meer weet ik ook niet," Antwoordde Luna


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ron Weasley

    De vrienden vertrokken de trein in en zochten naar een coupé. "Er is er echt geen meer vrij!" Zei Ron zuchtend en hij keek geïrriteerd naar alle coupés die vol zaten.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Hermione
    'Oké,' zei Hermione, die Ginny had zien knikken. Ze besloot maar even niet op Pixie's opmerking te reageren. Hermione begon richting de trein te lopen.

    'Er is toch wel ergens een plek?' vroeg ze zuchtend aan Ron. Hopend dat hij niet goed had gekeken.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 18:31 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.