• Hallo dudies,

    Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

    Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

    THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een

    Quote
    zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

    ROLLENVERDELING
    JumbieBill > Yocey Luna & Luna Lovegood
    x7UP > Pixie Moore & Ginny Weasley
    Rugzak > Purslane Noway & Harry Potter
    Zorro > Kyra Hastings & Hermione Granger
    Nice > Alice Moors & Ron Weasley
    Quarterback > Mada Lopez & Draco Malfoy
    Er mogen nog meer rollen worden ingevuld in dit topic.


    Ik zet telkens een hoofdstuk neer wáár de personen zich bevinden bijvoorbeeld, houd je hier aan. Er worden geen personen gedood of vermoord, omdat dat niet leuk is.
    Houd het leuk voor elkaar en veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hoofdstuk 1. De Hogwarts Express


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mada Lopez

    Mada was opzoek naar mensen om bij te gaan zitten, maar ze had nog niemand gevonden. Ze zuchtte zachtjes, terwijl ze de kooi van haar kat, Drizzle, achter zich aan sleepte. ''Het komt goed Drizzle, we vinden vast wel iemand.'' zei ze zachtjes tegen de kat.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:04 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hoe oud is Ginny btw in dit verhaal? :p
    &waarom speelt iedereen alleen zijn zelf verzonnen rol?
    Was toch de bedoeling dat je z ebeiden speelde?
    Of zit ik er nou naast?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yocey Luna
    Yocey ging onderussen in een nog lege coupé zitten. Terwijl ze moeite had om haar koffer op het rek te zetten. Na een paar pogingen lukte het en ging ze zitten terwijl ze naar buiten keek


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Purlane Noway

    Purslane liep zuchtend langs alle Coupes. Zoals gewoonlijk was ze maar net optijd geweest en nu was ze opzoek naar haar vrienden.
    Haar Fred, Sjors, die zich tussen Purslane haar haren verstopt hield keek nieuwschierig om zich heen, terwijl purlane een willerkurige Coupeduur opentrok, om te kijken of haar vrienden daar zaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luna Lovegood
    luna deelde een paar exemplaren van 'de kibbelaar', het magazine van haar vader, uit terwijl ze haar vrienden Harry, Ron, Hermoine and Ginny zocht.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Alice Moors

    Zuchtend liep Alice al de coupés langs. Tot haar spijt waren ze allemaal wel zo goed als vol. Ze had zichzelf nog wijs gemaakt om eerder te vertrekken van huis. Maar zoals gewoonlijk was het weer te druk voor woorden op perron 9¾ en was ze nu nog steeds opzoek naar een plekje


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Draco Malfoy

    Draco duwde Alice boos opzij en hij liep langs haar met een kwaad gezicht. ''Ga opzij, Moors!''

    @ x7UP

    Het is de bedoeling dat je eigen personage speelt en die je erbij hebt gekregen, en niet meer. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yocey Luna
    Ze zag hoe velen voorbij haar coupétje gingen, zoekend naar vrienden veronderstelde ze. Wat was het toch altijd drukin de trein. iedereen had zijn eigen clubje. Niet dat Yocey zo'n groot vrienden clubje had, maar ze was gelukkig met de vrienden die ze had.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Mada Lopez

    Mada zette de kooi van Drizzle in een coupé en ze ging zitten op de bank. De banken waren allebei nog leeg, maar er lag een hutkoffer op de rekken boven de banken. Mada vroeg zich af van wie de koffer was, en waar diegene was gebleven.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Harry Potter

    ''He Luna!'' Harry liep vrolijk op luna af, die vrolijk teruglachte.
    ''Heb jij Ron en Hermione gezien?'' Vroeg Harry, die nogsteeds zijn vrienden zocht.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mada Lopez

    Mada zag Harry voorbij lopen, terwijl hij tegen Luna praatte. Ze wilde wel opstaan, maar ze wilde sowieso Drizzle niet alleen laten. Daarom riep ze door het glas heen naar de twee.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Luna Lovegood
    "nee sorry heb ik nog niet gezien!"


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Draco Malfoy

    Draco kwam langs gelopen met zijn vrienden, Grabbe en Goyale, en hij grijnste toen hij Luna en Harry zag. ''Hé, LOSERS!'' riep hij hard. Hij passeerde de twee, maar hij vergat niet om Luna een harde duw tegen de coupé van Mada te geven.

    Mada Lopez

    Mada zag dat Draco Luna tegen de coupédeur duwde, en toen kwam ze vrijwel meteen in actie. Ze stond op, liet Drizzle alleen en ze liep naar buiten. ''Waar denk jij mee bezig te zijn?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Harry Potter

    Verbaast keek Harry naar luna die omver werd geduwd en hoe Mada kwaad tevoorschein kwam en een uitbrander naar Draco maakte.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''