• Hallo dudies,

    Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

    Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

    THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een

    Quote
    zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

    ROLLENVERDELING
    JumbieBill > Yocey Luna & Luna Lovegood
    x7UP > Pixie Moore & Ginny Weasley
    Rugzak > Purslane Noway & Harry Potter
    Zorro > Kyra Hastings & Hermione Granger
    Nice > Alice Moors & Ron Weasley
    Quarterback > Mada Lopez & Draco Malfoy
    Er mogen nog meer rollen worden ingevuld in dit topic.


    Ik zet telkens een hoofdstuk neer wáár de personen zich bevinden bijvoorbeeld, houd je hier aan. Er worden geen personen gedood of vermoord, omdat dat niet leuk is.
    Houd het leuk voor elkaar en veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alice Moors

    "Draco is een sukkel. Je kan er beter niet op ingaan als je levend van Hogwarts wil komen." Grapte Alice en Yocey lachtte ook even.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Pixie Moore.
    Toen hermione niet reageerde kon Pixie niet echt merken of ze nou wat pissig was om die reactie of niet, ze besloot het maar te laten en liep ook de trein in.


    probleem. Wie zijn in godsnaam Ginny's vrienden? :'DD
    Lol. heb nooit op haar gelet in de films xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Harry Potter
    Iets afwezig keek Harry naar buiten en zag dat de trein langzaam begon te rijden. Hij kon er niks aan doen maar hij kreeg tog een glimlach op zijn gezicht, terwijl hij uitkeek om weer echt ''thuis'' te zijn.

    Ik heb ook echt geen flauw idee wat ik met Purslane aanmoet.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 18:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ron Weasley

    "Ik heb heus wel goed geken hoor Hermoine." Zei Ron beledigd en ze liepen weer verder. Hij zag Hermoine met haar ogen rollen maar ging er verder niet op in.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    yocey Luna
    "Groot gelijk," Stemde ze in en lachte. Ze vond Alice, nu al tof.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    @7up. Ik weet het ook neit, Ginny heeft geen vrienden. Nee, Gewoon een beetje die Gryffindors uit haar jaar, denk ik. Maar ze gaat volgens mij ook best wel om met Harry enco.

    en. Ik heb morgen Natuurkunde tentamen, dus ik ben ook aan het leren.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Pixie (laat die vorige rea dan maar xDD)
    ,,Dan gaan we wel bij anderen zitten?'' zei ze tegen Ron en hermione, zo erg was 't toch niet? okay, zolang het geen zwadderaars waren.

    Ginny
    Ze was weggegaan van haar broer en liep door de coupé, ze deed de deur van een willekeurige open en trof daar .. aan. (vrijwilligers? :x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Doe maar Purslane, dan heeft die ook nog wat te doen., [a]
    okal is dat dan net wel een zwaderaar. ,;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat maakt er dan maar niet veel uit :x
    Las namelijk dat ze nogal volwassen enzo is dus
    ze zal niet kinderachtig gaan zeuren xD


    Pixie (laat die vorige rea dan maar xDD)
    ,,Dan gaan we wel bij anderen zitten?'' zei ze tegen Ron en hermione, zo erg was 't toch niet? okay, zolang het geen zwadderaars waren.

    Ginny
    Ze herkende haar omdat ze haar wel eens had gezien. ,,Hé.'' antwoordde ze, er waren waarschijnlijk geen andere coupés meer vrij. ,,Kan ik hier zitten/'' vroeg ze aan haar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kyra
    Halverwege bedacht ze zich, en draaide toch maar weer om. Draco zou haar zo in de trein vast wel vinden. Kalm keek ze om zich heen, terwijl ze zich een weg baande door het vrij nauwe gangpad van de trein. Uiteindelijk vond ze Orion in de coupé waar ze altijd zaten. Zoals gewoonlijk was hij leeg. Iedereen scheen Orion eng te vinden, leek het soms. Zuchtend liet Kyra zich neerploffen. Direct hief Orion zijn kop op.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ron Weasley

    Na lang zoeken stond Ron stil. "Kijk, deze is leeg!" Zei hij blij en deed de coupé deur open. Zijn blik keek verbaast. De hele coupé was krakkemikkig. Op sommige plaatsen waren dingen kapot gemaakt en het rek voor de koffers hing half los. "Zou Draco hier gezeten hebben?" Grapte Ron.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Purslane Noway
    Met opgetrokken wenkbrouwen keek Purslane het kleine zusje van Ron aan. Ze had zwaar de drang haar af te katten en weg te sturen, maar tone ze door de lege coupé heen keek en tot de conclusie kwam dat ze nogal vriendloos was, schonk ze Ginny een kleine glimlach. 'Tuurlijk'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hermione
    Hermione lachte om Ron's opmerking. 'Die apen zijn vast weg zwaar genoeg om dat rek te slopen,' zei ze terwijl met een schuin hoofd naar het smeedijzeren rek keek.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Pixie (laat die vorige rea dan maar xDD)
    Ze girnnikte zachtjes om Ron's grap en knikte toen hermione zei dat ze alle sbest zouden kunnen slopen. ,,hun zie ik overal voor aan, maar tis beter dan niets.'' zei Pixie, ookal had ze geen flauw diee waar ze nu ahar spullen moest droppen. Waarshcijnlyk gewoon op de grond.

    Ginny
    Ze was verbaasd dat ze zo aardig deed maar besloot er maar van te profiteren. ,,bedankt.'' zei ze, ze liep naar binnen en dropte haar koffer in het rek, vervolgens ging ze zitten bij het raam, niet wetend wat te zeggen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Harry Potter

    Harry snapte totaal niet wat er zo grappig was aan een gesloopte coupé.
    hij vond het alleen maar zonde. en het leek hem sterk dat Draco het had gedaan, maar hij zij er niks over. En ging gewoon rustig bij het raam zitten.

    Purslane Noway

    Purslane kon het niet laten en grinnikte zachtjes bij het zxien van Ginny gaar verbaaste gezicht. 'Ik bijt niet hoor.' Lachte ze, terwijl ze haar Fred, Sjors, van haar schouder afhaalde en op haar schoot zetten. 'Maar Sjors mischien wel.' Purslane kon het gewoon niet laten.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 19:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''