• Ik slaap nog slechter, vannacht ben ik een paar keer wakker geworden met lichte paniekaanvallen en hele erge dorst. Als ik dan wakker word, raak ik op de een of andere manier in paniek en doe ik het licht aan. Dan heb ik ineens hele erge dorst en ga ik drinken, terwijl ik na 1 slok water al het gevoel heb alsof ik dat hele glas heb leeggedronken. Daarna werd ik weer wakker, trok ik het gordijn open, geen idee waarom. Toen schrok ik ook nog van mijn gordijn ._. Het is niet zo dat ik recent horror heb gekeken of iets dergelijks.
    Ik droom ook veel, heel actief. Vaak onthoud ik ze ook nog. Het zijn echt hele drukke dromen en dan word ik moe wakker.
    Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen...

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 11:52 ]


    Your make-up is terrible

    Misschien moet je eens naar de dokter gaan? Misschien weet die wat het is? Of heeft die slaappilletjes ofzo zodat je de hele nacht door kan slapen?
    Sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    Het klinkt niet gezond o.O Zoals FeelinAlive al zegt, naar de dokter gaan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    FeelinAlive schreef:
    Misschien moet je eens naar de dokter gaan? Misschien weet die wat het is? Of heeft die slaappilletjes ofzo zodat je de hele nacht door kan slapen?
    Sterkte!


    Ben ik geweest, hij zegt dat slaappillen alleen tijdeljk het probleem verhelpt en niet de oorzaak. Hij zegt dat ik meer moet sporten. Maar daar word ik juist minder moe van.


    Your make-up is terrible

    De dokter is een goede optie.
    Neem je slaappillen om beter te slapen? Zo ja, ligt dat mssn aan die pillen. Soms zijn van die natuurlijke beter. Zo nee, neem je enige andere medicatie? Ik mag zelf geen medicatie nemen na 18.00h omdat ik dan zelf niet goed kan slapen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    (...)

    Ben ik geweest, hij zegt dat slaappillen alleen tijdeljk het probleem verhelpt en niet de oorzaak. Hij zegt dat ik meer moet sporten. Maar daar word ik juist minder moe van.

    Misschien wel als je het een lange tijd volhoud?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    De dokter is een goede optie.
    Neem je slaappillen om beter te slapen? Zo ja, ligt dat mssn aan die pillen. Soms zijn van die natuurlijke beter. Zo nee, neem je enige andere medicatie? Ik mag zelf geen medicatie nemen na 18.00h omdat ik dan zelf niet goed kan slapen.


    Nu je het zegt, ik had een nieuwe pil tegen mijn migraine ingenomen, maar dat was om half 5/5 uur dacht ik. Pfoeh, ik had het ook heel warm in bed, terwijl ik het normaal koud heb. Misschien komt het daar wel door.


    Your make-up is terrible

    Ik zou gewoon vroeger gaan slapen & een nachtlampje de hele nacht aanhouden.
    Om misschien niet te hard te schrikken als je wakker wordt kun je je radio dicht bij je bed installeren. Steek voor je gaat slapen een rustig cd'tje erin, of zet hem op een rustige zender. Als je dan wakker schiet kan dat je helpen.
    Als dat niet helpt zou ik je huisarts raadplegen. Die weet er vast meer over. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sesamestreet schreef:
    Ik zou gewoon vroeger gaan slapen & een nachtlampje de hele nacht aanhouden.
    Om misschien niet te hard te schrikken als je wakker wordt kun je je radio dicht bij je bed installeren. Steek voor je gaat slapen een rustig cd'tje erin, of zet hem op een rustige zender. Als je dan wakker schiet kan dat je helpen.
    Als dat niet helpt zou ik je huisarts raadplegen. Die weet er vast meer over. (:


    Als ik vroeg ga slapen, lig ik de halve nacht wakker, en ik mag geen nachtlampje, vind mijn moeder onzin en stroomverspilling.
    Ik heb helaas geen radio of cd-speler :/ Ik ben er wel al voor aan het kijken.


    Your make-up is terrible

    Wist ik maar wat je eraan kon doen.. dan sliep ik tenminste ook goed.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    http://www.youtube.com/watch?v=DlgblugFOuM

    Misschien moet je dat drankje een proberen? Nij mij helpt het wel.


    Some angels have no wings.

    Hmm. Ik slaap veel beter als ik (veel) later ga slapen (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb precies het zelfde, volgens mijn moeder ligt het aan het weer. maar dat betwijvel ik. ik volg het even :)

    Zet een flesje water naast je bed tegen de dorst ;)

    Om goed te slapen kan je warme melk met honing drinken en voor het slapen een warme douche nemen :P Ook moet je je niet te veel inspannen. I.p.v achter de computer/laptop te zitten, kun je beter voor het slapen gaan nog in een boek lezen ;) Drink ook geen koffie of thee of energiedrankjes enz!

    Wil dit allemaal niet werken? Zou ik toch even langs gaan bij de dokter.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dokter.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bwah, ik ga morgen wel de dokter bellen, alweer x'D


    Your make-up is terrible