• Ik slaap nog slechter, vannacht ben ik een paar keer wakker geworden met lichte paniekaanvallen en hele erge dorst. Als ik dan wakker word, raak ik op de een of andere manier in paniek en doe ik het licht aan. Dan heb ik ineens hele erge dorst en ga ik drinken, terwijl ik na 1 slok water al het gevoel heb alsof ik dat hele glas heb leeggedronken. Daarna werd ik weer wakker, trok ik het gordijn open, geen idee waarom. Toen schrok ik ook nog van mijn gordijn ._. Het is niet zo dat ik recent horror heb gekeken of iets dergelijks.
    Ik droom ook veel, heel actief. Vaak onthoud ik ze ook nog. Het zijn echt hele drukke dromen en dan word ik moe wakker.
    Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen...

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 11:52 ]


    Your make-up is terrible

    valium.



    serieus, ga nou geen valium nemen he! :Y)


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Inhumanity schreef:
    valium.



    serieus, ga nou geen valium nemen he! :Y)



    Hahahahah, nee echt niet 8D
    Vannacht wel goed geslapen, werd alleen weer doodmoe wakker.


    Your make-up is terrible

    Stop twee uur voor het slapen gaan met computeren. Zet je computer, tv en mobiel uit en niet op stand-by. Doe oordopjes in. Zorg dat je kamer goed donker is. Zorg dat je kamer goed geventileerd is..


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    Stop twee uur voor het slapen gaan met computeren. Zet je computer, tv en mobiel uit en niet op stand-by. Doe oordopjes in. Zorg dat je kamer goed donker is. Zorg dat je kamer goed geventileerd is..


    Ik kan niet slapen in totale stilte, dan gaan mijn oren suizen en piepen x'D Mijn mobiel moet wel op stand-by, want het is ook mijn wekker.


    Your make-up is terrible

    Ik slaap ook heel slecht en droom heel levendig. Wanneer ik me echt niet goed voel, heb ik net zoals jij ook last van paniekaanvallen als ik tussendoor wakker wordt.
    Dat je moe wakker word heeft volgens mij niet gelijk te maken doordat je heel actief droomt, het kan er ook aan liggen dat je gewoon meer uren slaap nodig hebt. Dus ik geef je als advies om eerder te gaan slapen, en desnoods slaappillen te gebruiken. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zou toch even naar de dokter gaan om bloed te laten prikken.
    Als je namelijk heel veel gaat drinken en dorst blijft houden kan het suikerziekte zijn. Dit is ook een van de symptomen die mijn vader had voor deze ziekte.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell