• Ik heb nu 4 dagen verkering het een hele lieve jongen..
    Alleen mijn "beste vriendin" vond hem 2 weken geleden leuk.. ze zei een paar dagen geleden tegen mij dat ze hem niet meer leuk vind maar ik geloof daar echt helemaal niks van.
    Maar ze zit nu echt heel de tijd klef tegen hem te doen. Dan zegt ze dingen als, ik hou van jou(H) tegen hem en dat wilt ze knuffels van hem enz. terwijl ik gewoon met hem verkering heb! en dat noemt zich een beste vriendin >.<
    Gelukkig mag mijn vriendje haar niet zo en hij irriteert zich er ook aan xD

    Maar ik ga nog niet zeggen dat ze op moet houden.. ik ga kijken hoe ver zij gaat met mijn vriendje:Y)

    Alleen, gisteren vroeg ik aan haar of ze meeging naar de mediatheek en ze zei, "nee, daar heb ik geen zin in" maar toen ik zei dat mijn vriendje ook ging wou ze gelijk mee.. en dan wou ze achter de computer en toen vroeg ze aan hem of hij ook achter de computer ging en hij zei nee en ze ging gelijk ook niet >.<
    Maar ik wou niet eens naar de mediatheek maar ik ging alleen maar omdat ik haar niet alleen vertrouw met mijn vriendje..
    Ben ik nu gewoon te jaloers of...?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 23:31 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik denk dat het compleet normaal is dat je dat mens niet vertrouwd x.x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Nee, je bent niet jaloers. Dat is toch normaal als iemand anders aan je vriendje zit?

    Ik denk dat je het haar maar kunt zeggen.


    I live for the applause, you will die for it.

    neej. ik vind je juist nog heel rustig doen zoals ik dit hoor. ik zou het egt kut van die vriendin vinden. en dat je haar niet vertrouwt met je vriendje vind ik heel begrijpelijk. miss is het beter als je met haar gaat praten ofsow? als ze het allemaal extra doet (miss omdat zij nu wel jaloers is op jou) dan zou ik dat iig niet egt leuk vinden als dat mijn vriendin was.


    --

    Magnum schreef:
    neej. ik vind je juist nog heel rustig doen zoals ik dit hoor. ik zou het egt kut van die vriendin vinden. en dat je haar niet vertrouwt met je vriendje vind ik heel begrijpelijk. miss is het beter als je met haar gaat praten ofsow? als ze het allemaal extra doet (miss omdat zij nu wel jaloers is op jou) dan zou ik dat iig niet egt leuk vinden als dat mijn vriendin was.


    Ik vind het zeker niet leuk xD
    Ik ga zeker een keer met haar praten hierover maar ik ga eerst kijken hoe ver zij gaat met mijn vriendje..
    Ik vertrouw hem wel gelukkig, ik weet dat hij nooit voor haar zou kiezen.
    Maar ik ga dus eerst kijken hoe klef ze wel niet tegen hem doet om haar daarmee later te confronteren xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Als ik jou was zou ik echt tegen haar zeggen dat ze met haar poten van je vriendje af moet blijven..
    Sorry hoor, maar wat een kutwijf!

    Maar ik vind het wel slim wat je nu doet. Kijken hoe ver zij gaat met je vriendje;)

    Carnage schreef:
    Nee, je bent niet jaloers. Dat is toch normaal als iemand anders aan je vriendje zit?

    Ik denk dat je het haar maar kunt zeggen.


    Never run out of reasons to smile...

    RepentRepent schreef:
    Ik denk dat het compleet normaal is dat je dat mens niet vertrouwd x.x