• Wat vinden jullie van hem?
    Ik houd niet van Nederlands muziek, maar hij is toch echt wel goed.

    En voor onze belgische mensen: Mijn nicht uit België kent hem, en niet via mij, dus het is geen smoesje dat je een belg bent. Zoek hem anders op.

    Het is btw echt rustig op het forum.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hij kan misschien wel zingen maar "fan" ben ik niet.

    Heel af en toe een nummer van hem, om gezellig mee te blèren met een groep is leuk, maar dan houdt het ook op, haha :'D
    Hij is in elk geval wel een van (de enige) de Nederlandse artiesten die ik niet afzet als hij toevallig langskomt op de radio of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Myles schreef:
    Hij kan misschien wel zingen maar "fan" ben ik niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Volgens mij kennen zowat alle Vlamingen hem. :')
    Ik vind liedjes in het Nederlands niet mooi, maar hij zingt goed.
    Ik ben trouwens een Belg ; )

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 17:16 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik ben geen groot fan (okay, bij Dochters hield ik het de eerste paar keer echt niet droog, maar toch) maar hij zingt best goed (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik haat Nederlandse muziek, dus ik vindt het niets.


    To love is to destroy.

    Hij heeft wel mooie songs en een goede stem. Maar ik ben geen fan ofzo :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hij kan goed zingen en er zit een betekenis achter zijn teksten. Maar, fan ben ik niet.


    Food.