• Jep we kregen vandaag voor de 2de keer een spuit voor Baar moeder hals kanker. En er begonnen gewoon 2 meisjes van mijn klas tehuilen!, Amy begon zo die dokter uit teschelden enzow van 'Ik haat jullie' en 'Jullie gaan mijn pijn doen! en als jullie dat doen ik ga naar de politie' ik zo Van Wtf kinders jullie zijn kinderachtig. en toen moest ik en deed het maar een beetje pijn. Maar komaan je gaat toch niet huilen? ze zijn 14! Maar je voelde die vloeistof wel in je arm gaan en dat deed wel een beetje pijn. Enja deze deed meer pijn dan die 1ste en de 3de gaat nog pijner doen zeide ze. Is dat waar? En btw wie vind hun nu ook kinderachtig?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik niet. Want ik heb een naaldenfobie, doordat ik als klein meisje ongeveer 5x achtereen door een zuster in het ziekenhuis verkeerd geprikt ben. Ik sta te trillen op mijn benen als ik geprikt moet worden en bij bloed prikken moet ik meestal blijven zitten, omdat ik anders echt flauw val.

    Maar dat schelden enal, dat is wel overdreven. Dat vind ik dan persoonlijk niet ergens op slaan.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 20:18 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Waarom heeft iedereen nu die prik? o.o
    Nou ja, ik ga niet veel over die meiden zeggen want ik was zelf oo kbang voor prikken.
    En de 3e doet geen pijn. De 2e prik was ernstig, maar de 3e is niks.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nog niet gehad, maar idd best kinderachtig!

    Ik heb er zo ook een paar in m'n klas zitten, en inderdaad als je de 2e prik al pijnlijk vind zal de 3e erger zijn, bij mij was het ook zo!
    Bij de 3e voel je achteraf meer de pijn en m'n arm deed de hele dag zeer, Maar gelukkig ben ik er al vanaf. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 20:10 ]


    1.25

    Ik vond die prik echt vreselijk, ik kreeg helemaal zo'n brandend gevoel en mijn arm was 1 week lang helemaal stijf. :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb hem nooit gehaald, heb dus geen idee.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    dat is wel een beetje kinderachtig maar je weet natuurlijk niet wat hun achtergrond is met naalden. ik heb een 'naaldig' verleden en nu word ik helemaal hysterisch als je nog maar met een naald in mijn buurt komt. daar kan je soms niets aan doen.


    Change, the only good thing in this world.

    Dat ze gaan schelden en moeilijk doen is idd een beetje raar. Maar als ze angst hebben voor spuiten snap ik het wel hoor, dat ze moeten huilen. Als je bang bent ergens voor, is dat niet zo vreemd. Ik weet verder niet of de spuiten pijn doen, sorry, want ik ben te oud om ze te krijgen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik kreeg de slappe lach bij alle drie mijn prikken. Maar dat heb ik altijd. Als ik bloed laat trekken heb ik dat ook (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hmmm ik vond geen verschil tussen alle prikken.


    Ivar Oosterloo.

    Ik niet want ik ben ongeveer net zo erg :'D
    Ik haat, maar dan ook haat doktoren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb echt de grootste fobie voor naalden die je je kan voorstellen. Ik ren nu nog huilend het ziekenhuis uit als ze met een naald naar me toe komen lopen. Maar om nou te zeggen dat ze de politie gaan bellen.. Hun doen ook gewoon hun werk.
    Ik heb, ga en hoef die prikken niet nemen vanwege mijn vreselijke naaldenfobie.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik vind naalden ook dood eng.
    maar ik ga er niet om huilen.. :')


    Life is a beautiful struggle

    Breathlessx schreef:
    Sommigen zijn gewoon erg bang van spuiten. In mijn school zijn er ook altijd wel die beginnen huilen. Ik vind het wel kinderachtig dat ze riepen dat ze naar de politie zouden gaan enzo..

    Ik vond iedereen zich echt aanstellen. Sloeg nergens op. Ik voelde niets?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?