• Jep we kregen vandaag voor de 2de keer een spuit voor Baar moeder hals kanker. En er begonnen gewoon 2 meisjes van mijn klas tehuilen!, Amy begon zo die dokter uit teschelden enzow van 'Ik haat jullie' en 'Jullie gaan mijn pijn doen! en als jullie dat doen ik ga naar de politie' ik zo Van Wtf kinders jullie zijn kinderachtig. en toen moest ik en deed het maar een beetje pijn. Maar komaan je gaat toch niet huilen? ze zijn 14! Maar je voelde die vloeistof wel in je arm gaan en dat deed wel een beetje pijn. Enja deze deed meer pijn dan die 1ste en de 3de gaat nog pijner doen zeide ze. Is dat waar? En btw wie vind hun nu ook kinderachtig?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik kan het niet beoordelen, ik heb de prik niet gehad.

    die 3e voel je het meest, maar pyn? kom op zeg xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weet je, als mensen er gevoelig voor zijn, laat hen dan. Ik kan zoiets best begrijpen. Als ik naar een onderzoek moet gaan waarvan ik weet dat ze aan mijn lichaam gaan zitten heb ik ook het idee van 'Blijf van me af, of ik klaag je aan' op dat moment zelf dan. & Als je een trouma hebt over gehouden aan spuiten, dan is het normaal dat je dan zo reageert, denk ik. Niet?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Toen wij di spuit krege gilde er iemand..zeer hard =D


    Imperfection Is Beautiful

    1e zwaar speir pijn, 2e zwaar spierpijn derder is hell dan want dan heb je 2dubbel zwaar spierpijn xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Bij mij deed geen van de drie meer of minder pijn dan de ander.. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    hahaa., dan hebben ze nog nooit bloed laten prikken., (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De reactie van die Amy is niet overdreven, maar dat ze aan het schelden is met weet ik veel wat wel. Jij kan wel zeggen dat het kinderachtig is omdat ze al veertien zijn, maar dat slaat nergens op. Jij kent de pijngrens niet die zij hebben. Jij kan daar niet over oordelen, er zijn zat oudere mensen die huilen bij een prik of iets dergelijks.

    En over die prik zelf, ik had er helemaal geen last van. Een vriendin van me was er bang voor (EN WIJ WAREN 16 TOEN WE DIE PRIK KREGEN), dus zoals je ziet. Leeftijd zegt helemaal niks.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hmm. Ik heb die inenting niet gehad (krul)

    Ik snap wel dat prikjes pijnlijk kunnen zijn, maar wenen is inderdaad wel overdreven...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind da echt aanstellers --"
    Ik ben zenuwachtig als ik da krijg ma ik ga nu ni roepe of weglope of slaan ik laat da gwn doen..


    Stop wishing, Start doing..

    Nou, ik vind het geen aanstellerij. Ik ben doodsbang voor naalden maar ik nam die prik voor het zekere. Ik heb alle drie die keren bijna over moeten geven in de auto van de zenuwen.
    En daarbij, is het dan verplicht bij jullie op school om die prikken te nemen?


    it's so empty living behind these castle walls

    Iedereen riep de hele tijd dat het zoveel pijn deed, maar ik heb er nooit iets van gemerkt. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan