• Aangezien ik heel erge zin heb om covers te maken heb ik besloten om er voor jullie te gaan maken -als jullie ze nodig hebben tenminste :3-

    Wat van mijn werk:
    1
    2
    3
    4
    5
    6

    Wat doe ik sowieso niet?
    Ik schrijf er sowieso géén Ft. -naam- bij, tenzij dit aangegeven word dat je dit wél wilt.

    Garantie:
    Is er iets niet goed? Meld het me in een pb en vertel me wat er beter kan. Dan zal ik het naar je wensen aanpassen.

    Wil je een cover van me hebben?
    Vul dan even dit lijstje in!

    Titel:
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?:
    Link:
    Informatie:


    Wachtlijst:
    Huricane met Tigers in Canada and Wolves in Forks.Done
    MissSwan met Did I fall for the bad guy? Done
    PARAMORE met One call too many.
    Reductomet I'll help you break the walls down.
    MissAthena met Animal Love
    daphnetje3 met Omdat voor mij alles anders is
    VIPpas met The war of Quizlet Done.
    Glambert met geen opschrift
    Winterpaleis met Stilte voor de storm
    Lotis met Save the World
    Guapa met She played with his fame, my mind and our deams

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 0:24 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik maak zo de andere covers, als ik thuis kom van het ziekenhuis.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Titel: I'll help you break the walls down.
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Een foto van Alex Gaskarth en Lacey Mosley.
    Link:Link
    Informatie: Je mag je inspiratie gebruiken bij het maken van de cover maar ik wil wel dat die twee mensen erop staan. Bij de informatie van de story staat een kleine inleiding over het verhaal en dat help je mss om het verhaal beter te bregrijpen. Je hoeft geen tekst op de cover te zetten, ik doe dat liever zelf. Ik wil dus eigenlijk enkel de foto.

    Succes bij het ziekenhuis...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    Titel: I'll help you break the walls down.
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Een foto van Alex Gaskarth en Lacey Mosley.
    Link:Link
    Informatie: Je mag je inspiratie gebruiken bij het maken van de cover maar ik wil wel dat die twee mensen erop staan. Bij de informatie van de story staat een kleine inleiding over het verhaal en dat help je mss om het verhaal beter te bregrijpen. Je hoeft geen tekst op de cover te zetten, ik doe dat liever zelf. Ik wil dus eigenlijk enkel de foto.

    Succes bij het ziekenhuis...
    Ik bn fout. Er staat niks. Het gaat over een meisje die haar vriend verliest in een ongeluk(lacey). Een andere jongen (alex)probeert haar leven terug the helen en ze worden verliefd. Dat is het eigenlijk kort samengevat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Plaatje 2 is mooi :)


    Ik ben stoer!

    Titel: Animal Love
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: umm.. iets met deze en dit met zoiets? (je mag me ook verassen als je dat liever wilt mij maakt het niet uit)
    Link:Animal Love
    Informatie:

    samenvatting van verhaal
    Ann diamond (mutant) zit in een mutantenleger en moet missies volbrengen voor 'project X'. maar ze wordt verliefd op twee mutanten moet ze de ene kiezen of maakt ze dan de verkeerde keuze?. Wolverine en Sabretooth komen ook voor.

    zo genoeg info?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 7:40 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Als je nog wel wat tijd hebt kan je nog een cover voor me maken.

    Titel: Did I fall for the bad guy?
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: verras me
    Link: story bestaat nog niet
    Informatie: Het verhaal gaat over Melany, die als baby haar ouders verloren heeft. Ze zijn gedood door voldemort. Toen viel Voldemort zijn oog op het wiegje met de baby met vel groene ogen en kleine zwarte haartjes. Hij nam haar met zich mee, omdat hij dacht dat ze een hele sterke heks zou worden die hem goed van pas zou komen. Voldemort dropte haar bij Severus. Toen Voldemort verdween groeide Melany op bij Severus zonder de buitenwereld te kennen, maar dan keert Voldemort terug en stuurt hij haar naar Hogwarts waar ze Draco leert kennen. Ze haat hem vanaf het eerste moment dat ze hem leert kennen, maar ligt haat niet verdacht dicht bij liefde? En wat als Voldemort gelijk krijgt en ze wel heel goed is voor haar leeftijd. Zo goed dat Voldemort haar ziet als een bedreiging.

    Zou je deze i.p.v mijn andere willen maken (flower)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 19:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Titel: Omdat voor mij alles anders is
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Verras me!
    Link: Hij komt binnenkort online, als ik de cover heb :)
    Informatie: Linda's leven staat totaal op zijn kop als ze erachter komt dat ze biseksueel is. Haar goede voornemen voor 2011 is om uit de kast te komen, maar daar heeft ze wat moeite mee.

    Succes! PB me maar als 'ie af is!

    titel:The war of Quizlet
    Wat moet er op het plaatjes komen: De titel en het zinnetje: Mods vs. Users
    Link: Die staat er al
    Info: In een land genaamt Quizlet worden de burgers die daar users worden genoemt onderdrukt door een leger mods. Er is maar een klein groepje die tegen de mods in durven te gaan. Maar kunnen ze wel op tegen de oh zo machtige mods?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maak je nog covers? Ik hoop van wel want mij lukt het absoluut niet:(

    Princes Nuala

    Prince Nuada


    Ik had graag gehad dat het Hellboy opschrift weg is en dat princes Nuala naast princ Nuada staat met haar rug naar hem toe. Ik heb er wel nog geen titel voor, hoop dat dit geen probleem is.


    mvg Alex (broer van Candy)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 20:17 ]


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Titel: Stilte voor de Storm
    Plaatje: verras me maar :3
    Link: heb ik niet :Y)
    Info: Twee vriendinnen, allebei uit een lange familie van grensbewakers, worden allebei opgeslokt door de Grote Storm en zullen ervoor moeten zorgen dat de koning van de wereld waar ze in zijn beland niet alle grensbewakers zal uitroeien.
    Draken, dwergen, nimfen, reuzen, heksen, goed vs. slecht en magie. 't Zit er allemaal in (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Titel: Save the World
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Iets magisch
    Link: Save the world
    Informatie: Save the world gaat over Telyne (later in het verhaal wordt ze Nealie genoemd), ze is speciaal, uitverkoren om de wereld te redden. Zij is de godin van de wereld.
    Samen met 5 vrienden Claire, Jade, Aimée, Matt en Damien, gaat ze de strijd aan met de rest van de wereld, want de wereld wil deze bijzondere 6 hebben, maar deze 6 doet hun best om uit de handen van de normale mensen te blijven en de oorlog in de wereld op te lossen.


    Sterf niet voordat je dood bent

    Oh dat nieuw dingetje van je is mooi. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Titel: She played with his fame, my mind and our deams.
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Een beetje iets duisters. Een enge plek zegmaar. En verder een meisje ofzo. Kijk maar.
    Link:http://www.quizlet.nl/stories/38650/she-played-with-his-fame-my-mind-and-our-dreams-ft-bruno-mars/
    Informatie: Het is een Bruno Mars horror verhaal. Het gaat over een meisje dat in de nacht lastgevallen word door dromen. Het meisje in haar droom die ze ook kent als collega wil iets van haar. Iets wat het meisje nooit zou doen. Of toch wel.

    Wil je hem maken?
    De cover die ik nu heb is een beetje heel simpel.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Sorry, dat het al eventjes geleden heb dat ik heb gereageerd, Het kan wel eventjes duren, maar ik steek dan ook tijd in het maken van covers.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Sorry, dat het al eventjes geleden heb dat ik heb gereageerd, Het kan wel eventjes duren, maar ik steek dan ook tijd in het maken van covers.
    Okey. :)
    Ik ben benieuwd. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?