• ok ik had een excursie met school vanwege de activiteiten week. zitten we in de bus op weg naar school. ik had een petje op en een jongen uit me klas (en die ook toevallig in dezelfde talentenklas zit) wilde me petje op. toen ging hij geld bieden en nog 2 andere jongens gingen meedoen. ik had hem aan een vriendin die achter me zat gegeven en ik zei dat gingen ze het aan haar vragen. ik kreeg hem terug van haar zonder dat ze het door hadden. ik lachte me dood van hoe ze deden. ik stikte zowat niemand die het merkt *heel fijn is dat* en toen gingen ze ineens over naar meisjes kopen!!! ze probeerde me te kopen!! hoe erg kan het zijn en toen moest ik nog zwijgen ook. alleen ik nog meer praten maar kom op he. ik en mijn vriendinnen zijn bijna "verkocht" ik vat die jongens niet. en toen gingen ze ook bij 2 andere meiden die naast ons zaten dat doen maar 1 die had egt zoiets van omg wat gebeurd hier. en toen we de bus uit waren moest ik nog steeds zwijgen weetje. ik hoop dat ze hun mond erover houden(zip) ik word niet goed en ze bleven maar manieren zoeken om ons "te kopen" het is toch krankzinnig:|

    xx

    Meisjes kopen? o.o
    Whatthefack.


    ok

    Dat zijn jongens? :'D
    Is maar om te dollen, hoor.

    Dat zijn jongens? :'D
    Is maar om te dollen, hoor.

    Ik zal jou kopen, Levenslange afbetaling want je bent onbetaalbaar weetje (A)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Ik zal jou kopen, Levenslange afbetaling want je bent onbetaalbaar weetje (A)

    Weet ik toch. (nerd)

    ik weet het maar we hebben bijna een half uur lopen schreeuwen tegen elkaar en ik en mee vriendinnen maar hun dwarsbomen en ibrahim de jongen uit me klas is de ergste ik heb een hekel aan hem en ik laat het wel merken hoor maar ze zijn gewoon vaag kom op ze gingen 50 euro bieden voor alleen maar een petje! en daarna op ons

    Dude,
    dat is gewoon jongenshumor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dude,
    dat is gewoon jongenshumor.


    Dat is niet alleen jongenshumor, hoor. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Dien een klacht in. --'
    Gosh, big deal.


    Innocence.

    (...)

    Dat is niet alleen jongenshumor, hoor. :Y)

    En Elienhumor dan,
    Maar dat is een geval apart. ^^

    Dude,
    Dat is gewoon Jongens&ElienHumor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kinda.. Like, hm ik snap jongens niet . :3


    You move me ......... Kurt

    ik snap ze ook niet^^

    Wrm denk ik nu aan meisjeshandel :S

    omdat het een soort van meisjeshandel was en dan ik maar doen wat hun zeggen never!

    Dat is jongenshumor. n_n


    A. ikmisje.