• Aangezien ik heel erge zin heb om covers te maken heb ik besloten om er voor jullie te gaan maken -als jullie ze nodig hebben tenminste :3-

    Wat van mijn werk:
    1
    2
    3
    4
    5
    6

    Wat doe ik sowieso niet?
    Ik schrijf er sowieso géén Ft. -naam- bij, tenzij dit aangegeven word dat je dit wél wilt.

    Garantie:
    Is er iets niet goed? Meld het me in een pb en vertel me wat er beter kan. Dan zal ik het naar je wensen aanpassen.

    Wil je een cover van me hebben?
    Vul dan even dit lijstje in!

    Titel:
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?:
    Link:
    Informatie:


    Wachtlijst:
    Huricane met Tigers in Canada and Wolves in Forks.Done
    MissSwan met Did I fall for the bad guy? Done
    PARAMORE met One call too many.
    Reductomet I'll help you break the walls down.
    MissAthena met Animal Love
    daphnetje3 met Omdat voor mij alles anders is
    VIPpas met The war of Quizlet Done.
    Glambert met geen opschrift
    Winterpaleis met Stilte voor de storm
    Lotis met Save the World
    Guapa met She played with his fame, my mind and our deams

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 0:24 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TubbieToast schreef:
    Titel: The New Me It's Hard To Keep <33
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Suprise
    Link: The new me it's hard to keep.
    Informatie: Het is een Justin Bieber hate story. Cassidy verhuist met haat moeder om dat die moeder bij haar broer in Atlanta gaat wonen en zo ontmoet ze allemaal mensen en in het 2e deel loopt ze weg want ze wil niets meer met Biebermans te maken hebben na dat hij haar heeft gevraagd...voor de zoveelste keer.


    Je covers zijn echt awesome (:

    Dankje :$

    Je cover :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Titel: Let the devil take over Hogwarts
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Surprise me (:
    Link: Let the devil take over Hogwarts
    Informatie: .
    Hogwarts zal dit jaar niet alleen het onderkomen van de leerlingen van Hogwarts zijn, maar ze zullen de school met meerder leerlingen moeten delen. De leerlingen van Develixe, een extreem rijke toverschool, zullen dit jaar bij ze verblijven. Het schoolhoofd, Kay Turner, en zijn vrouw, Agness Turner, zijn goede vrienden van Dumbledore.
    De leerlingen moeten zich met hun verschillen van cultuur en gewoontes, weten te mengen van de leerlingen van Hogwarts. De leerlingen worden allemaal verdeeld onder de afdelingen, gesorteerd op hun karaktereigenschappen.
    Dumbledore en zelfs alle leerlingen van Hogwarts hadden verwacht dat er een jaartje rust zou zijn op Hogwarts, maar ze hebben verkeerd gedacht. Ze hebben de leerlingen van de duivel binnen gehaald, en er gaat meer mis op Hogwarts dan ooit is gebeurd. Niemand is meer veilig, en net zo min als ieders hart.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Never meant to let you all down(TH)
    ik wil verast worden.
    link
    info :
    Yocey Luna is the best friend of all Tokio hotel members, but day after day they seem to drift apart. they all say that it is her fault, that she acts different. According to her it is the fault of the tours.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 18:37 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Wow dat doe je wel heel erg mooi


    What can I do?

    Tragically schreef:
    (...)
    Dankje :$

    Je cover :"D


    OMGGG Echt super,,
    bedankt
    hij is echt super mooi!!!


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    BoyOfLove schreef:
    Wow dat doe je wel heel erg mooi

    Dankje :"D

    @ TubbieToast: graag gedaan, ik ben blij dat je hem leuk vindt :"D

    Ik ga nu even eten, daarna ga ik verder met de covers te maken. (:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 19:28 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)

    Done. (: Hopelijk vind je hem leuk.


    Dankjewel, hij is echt pretty! ;D

    Ryan schreef:
    (...)

    Dankjewel, hij is echt pretty! ;D

    Graag gedaan, ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dat vlindertje gewoon in kleur heb gelaten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Quarterback schreef:
    Titel: Let the devil take over Hogwarts
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Surprise me (:
    Link: Let the devil take over Hogwarts
    Informatie: .
    Hogwarts zal dit jaar niet alleen het onderkomen van de leerlingen van Hogwarts zijn, maar ze zullen de school met meerder leerlingen moeten delen. De leerlingen van Develixe, een extreem rijke toverschool, zullen dit jaar bij ze verblijven. Het schoolhoofd, Kay Turner, en zijn vrouw, Agness Turner, zijn goede vrienden van Dumbledore.
    De leerlingen moeten zich met hun verschillen van cultuur en gewoontes, weten te mengen van de leerlingen van Hogwarts. De leerlingen worden allemaal verdeeld onder de afdelingen, gesorteerd op hun karaktereigenschappen.
    Dumbledore en zelfs alle leerlingen van Hogwarts hadden verwacht dat er een jaartje rust zou zijn op Hogwarts, maar ze hebben verkeerd gedacht. Ze hebben de leerlingen van de duivel binnen gehaald, en er gaat meer mis op Hogwarts dan ooit is gebeurd. Niemand is meer veilig, en net zo min als ieders hart.


    De cover. Hopelijk vind je hem leuk (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    super mooi! Welk programma gebruik jij?

    JumbieBill schreef:
    Never meant to let you all down(TH)
    ik wil verast worden.
    link
    info :
    Yocey Luna is the best friend of all Tokio hotel members, but day after day they seem to drift apart. they all say that it is her fault, that she acts different. According to her it is the fault of the tours.


    De cover. I hope you like it!(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Graag gedaan, ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dat vlindertje gewoon in kleur heb gelaten.


    Ja, dat is juist mooi. (':

    zoek een cover voor mijn story; Tigers in Canada and Wolves in Forks, Het staat nog niet op quizlet, maar komt er weldra op ^^
    info; het gaat over Faith die kan veranderen in een Zwarte panter, omdat 2 van de 15tellende roedelfamilie zijn gedood door een vampier en daarom besluiten ze samen te werken met de weerwolven in Forks, honden en katten. Dat komt niet goed... Misschien wel en kunnen ze de vampieren verjagen? Misschien (;
    Het plaatje; moet iets van een zwarte panter en een wolf bevatten en ook iets van een vampier (niet van de cullens) De rest mag je zelf kiezen (;


    ps; welk programma gebruik jij ? x


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    Jeeeeej nu kan je wel een cover voor me maken (H)

    Titel: Will our friendship be strong enough? (Dm vs Hp) = van mij en Goldegg
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Ik word graag verrast, maar dit zijn de hoofdpersonen; Helena en voor Alice gebruik ik plaatjes van Kristen Stewart
    Link: klik
    Informatie: Helena en Alice zijn al heel lang beste vriendinnen. Als ze een keer samen gaan kamperen is er een meteoriet inslag Alice en Helena zoeken de meteoriet en vinden hem. Als Alice de meteoriet aan wil raken komt er een kracht vrij die Helena en Alice toverkracht geeft, maar niet gewone toverkracht. Alice krijgt aanrakingsherkenning. Ze kan iedereen en alles vinden dat ze ooit heeft aangeraakt. Helena krijgt een onzichtbaarheidskracht. Niemand kan haar vinden als ze dat wil behalve Alice.
    Ze komen samen in het vijfde jaar van Hogwarts. (same year as Harry and Draco) Helena komt in Slytherin en Alice komt in Griffoendor. Dan begint de hel. Helena is het eens met Draco en Alice staat aan Harry's kant.............


    Happy Birthday my Potter!

    Titel: One call too many.
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Verras me maar.
    Link: One call too many.
    Informatie: Klik maar op de link.


    We love because he loved us first - John 4:19