• Ik ben nu echt níet normaal geirriteerd.
    Na een hele dag van op en neer fietsen, rijden enzo, kom ik thuis, pak mn laptop, om eventjes alle zorgen te vergeten, & wat zie ik?
    Al mn spullen, verwijderd. Álles.
    Blijkt dus dat mn vader 't verwijderd heeft. Al mn verhalen die ik op Word heb geschreven, mn plaatjes van mn ma die heel dierbaar zijn /lang verhaal & mn foto's die ik vanavond op Tumblr wou zetten. Toen ik vroeg waarom hij het deed, zei hij omdat hij vond dat het toch alleen maar shit was. Ik heb meer dan een jaar gespaard voor deze laptop, en dan moet hij niet denken dat hij het recht heeft om er alles mee te doen wat hij wilt omdat hij mn pa is. & omdat ik de hele dag wegwas wist ik er ook niks van, maar hij had het toch kunnen vragen?
    Ik overdrijf nu mss een beetje, maar ik ben flink pissed & heel erg geirriteerd.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:02 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    nee joh, ik zou ook flippen, kun je het niet terugzetten op de een of andere manier?


    Alis volat propriis

    Prullebak al bekeken? Je weet maar nooit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Prullenbak?


    its always the same road,it just go's on and on..

    Wayouw, ik zou echt flippennnnnn..!!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nee, je overdrijft echt niet. Kan je de gegevens niet extraheren of zo?
    En zet er een wachtwoord op, dan kan hij niet meer aan je gegevens.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Undesirable schreef:
    Nee, je overdrijft echt niet. Kan je de gegevens niet extraheren of zo?
    En zet er een wachtwoord op, dan kan hij niet meer aan je gegevens.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Prullenbak? En zet er een wachtwoord op, dat is toch wle heel lullig wat ie gedaan heeft!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Reducto schreef:
    Prullebak al bekeken? Je weet maar nooit.


    Al gecheckt, het is gewoon weg, zo kut :/


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wohow, waarom deed hij dat? Je overdrijft echt niet hoor. Kun je het niet terugkrijgen? Met alle respect, maar wat een laffe streek!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Heb je echt niks op een USB-stick?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Undesirable schreef:
    Nee, je overdrijft echt niet. Kan je de gegevens niet extraheren of zo?
    En zet er een wachtwoord op, dan kan hij niet meer aan je gegevens.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Carcass schreef:
    (...)

    Al gecheckt, het is gewoon weg, zo kut :/
    Geloof me, ik weet het je je voelt. Ik was eens een story aan het schrijven op mijn pc en die is dan gecrashed. kheb dat beestje totaal niet meer aan de praat gekregen. Resultaat: serie gestopt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou echt het huis op zijn kop zetten, nee je overdrijft niet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zo erg!! Ik zou echt helemaal flippen hé!


    The sun will rise and we will try again.

    Geen backup bij je virusbestrijder? Mijn pa had dat laatst ook gedaan, mijn backup was natuurlijk opgeheven een week daarvoor. Maar ik zou even kijken bij je virusdinges.