• En ik heb het idee dat ik moet overgeven, maar ik kan het niet omdat we visite hebben en dan ga ik me zo erg schamen. ;$
    Tips?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Geen idee, ik vind kotsen eng en ik houd me gewoon in of slik een paracetamol :x


    Me so good.

    just vomit all over the place

    : D


    I live for the applause, you will die for it.

    Rondjes draaien? Nee, kidding. Ik heb geen idee, ik ben zelf ook heel misselijk.

    Der niet aan denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    paracetamol meschien:)


    Shoganai i ne~

    Het is juist beter als je gaat overgeven, want dan ben je een tijdje van die misselijkheid af.
    En het maakt toch niet uit als er visite is. Ik bedoel, ze gaan echt niet met je meelopen naar de wc om te kijken hoe jij aan het overgeven bent :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    FlamesBegin schreef:
    paracetamol meschien:)

    Dan gaat het er zeker uitkomen, door de vieze smaak. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Neem een reistablet,
    Helpt bij mij ook goed tegen de misselijkheid ;D

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 21:46 ]


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik ben ook misselijk ;s
    maar meid je hoeft je er niet voor te schamen want je kan er niks aan doen dus als het moet gewoon even naar de wc en klaar


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Zow heerlijk is dat hea XD
    en als je zow leuk familie heb die zegt dan gelijk ; BEN JE ZWANGER??
    en serieus die familie heb ik XD dus ik kots et liefste niet XD
    Ook omdat ik et fcking ranzig vind en er gwn para van word in me kop en et gevoel heb dan dat me hele inhoud van me lijf eruit komt [Maag darmen lever milt moet ik verder?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kotsen anders gat het echt in 1 keer eruit was laatst ook bij mij gebeurd

    Een klein beetje water drinken? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je hebt visite en dan zit je op de pc xD
    Dan kun je toch evengoed naar de wc gaan?


    Stop wishing, Start doing..

    Water drinken!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Blijven liggen en zo weinig mogelijk bewegen.
    Dat werkte toen ik een halve kilo lasagne in één keer achterover gewerkt had. :'D