• Zie ik binnenkort eindelijk na een jaar mijn vriend weer ... mag ik maar 2 weken vrij nemen van de vier die hij er is.
    Fcknshtbggrktzigrfkkrgrrrrrrrr! ))))):


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wat een medeleven weer van je baas >,<


    Life is hard and then we die

    dat is echt heeeel kut


    we all deserve to die

    Ah, dat zuigt pas echt.
    Ik vroeg me eigenlijk af, wanneer gaan jullie samenwonen? Ghehe, en waar dan?


    Your make-up is terrible

    Ik kan het me wel voorstellen hoor, maar toch balen. ><

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 14:42 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou me dan twee weken ziek melden ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vraag of iemand voor je invalt?


    it's so empty living behind these castle walls

    Assassin schreef:
    Ah, dat zuigt pas echt.
    Ik vroeg me eigenlijk af, wanneer gaan jullie samenwonen? Ghehe, en waar dan?


    Over een paar jaar hopelijk, hier in NL (:

    Wat betreft de invaller; we hebben een kleine winkel waar we met zn 3en staan en een hulpje datalleen zaterdags kan. My day sucks now.):


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vindt het al knap dat je 2 week vrij mag, dat zou mij nooit lukken, misschien als je daarvoor heel veel werkt dat hij je dan nog een weekje meer wilt geven?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Vindt het al knap dat je 2 week vrij mag, dat zou mij nooit lukken, misschien als je daarvoor heel veel werkt dat hij je dan nog een weekje meer wilt geven?

    Ik snap je baas ook wel; als hij je echt nodig heeft... Maar dan blijft het wel vet kut ja ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou sowieso de tijd met je vriend dan goed benutten, maar realiseer je ook dat je blij mag zijn dat je al twee weken vrij bent. Sommigen zouden dat echt niet accepteren


    Today will be Girl's Day party with you~

    Lol, ik heb wettelijk recht op 6 weken en ben al een jaar niet weggeweest.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    that sucks!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dat is echt gewoon k*t.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    De andere 2 weken ben je gewoon ziek :]
    Het leven bestaat niet alleen maar uit werken, geniet van je leven, pak je kansen, Ga er gewoon voor, grijp deze kans!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 16:21 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.