• One call too many

    Mira is een negentienjarig meisje die in Lake Snow Village gaat wonen in Kingston. Het dorp blijkt nogal oud te zijn. De mensen daar zijn asociaal en doen bruut tegen Mira. In het huis waarin ze woont, staat een oude koptelefoon. Een paar dagen na haar komst, rinkelt de bel. Wanneer Mira opneemt, hoort ze een onbekende man die met vol trots en geluk vertelt dat 'Flora geboren is en dat ze een gezonde baby is'. Mira probeert de man beleefd te zeggen dat hij het verkeerde nummer heeft, maar de man gaat opgewekt verder. Alsof hij Mira niet hoort. Een paar dagen later, krijgt Mira een sms waarin staat: 'Flora maakt het goed! Ze is al 3 kg en is een flinke baby!'. De datum waarin het sms was verstuurd was 5 januari 1994. Mira schrikt zich en ongeluk en gaat op onderzoek uit. Ze vraagt aan de dorpsbewoners of er iemand in het dorp woonde die 'Flora' heette. De dorpsbewoners antwoorden dat er geen Flora woonde, maar dat de tante van Flora, Mary, in het huis woonde wat nu van Mira is. Mira komt tot de conclusie dat de smsjes, de telefoongesprekken, de brieven allemaal uit het verleden stammen. Mira ontdekt dat Mary en haar familie een gruwelijke dood zijn gestorven.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 17:03 ]


    We love because he loved us first - John 4:19

    Maar in 1994 konden we nog niet smsen XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Maar in 1994 konden we nog niet smsen XD


    In 1992 werd toch de eerste sms verstuurd? En het is een verhaal, in een verhaal kan alles.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Volgens mij is het 'much'
    Maar het klinkt wel spannend.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij is het 'much'
    Maar het klinkt wel spannend.


    Haha, weet ik. Ik kan inleidingen niet zo goed verwoorden, en ik ben een beetje in de war.


    We love because he loved us first - John 4:19