• Hoi!

    Ik ben opzoek naar iemand die zin heeft om samen aan een verhaal te werken. Het liefste zou ik het samen schrijven, omdat je naar mijn idee, het verhaal een andere wending krijgt en vaak andere, betere ideeen naar boven brengt. Dus wie meldt zich aan?

    Het verhaal:

    Elisabeth Catherina Bennett, leeft met haar moeder, 2 broertjes en een zusje in een klein dorpje in Engeland, heel lang geleden. Haar moeder is een heks en clanleidster, en die kracht kan worden doorgegeven op de eerst geboren dochter. Elisabeth is dat. Als haar moeder het haar op een dag verteld, als Elisabeth bijna 18 is, op je 18de krijg je de kracht, gaan ze vanaf die dag oefenen. Ze oefenen op een afgelgen plek in het bos. Een paar dagen nadat ze 18 geworden is, gebeurd er iets. Een vampier valt ze aan en bijt Elisabeth. Aro is toevallig in de buurt en vraagt aan haar moeder toestemming om haar op te voeden en zichzelf te leren beheersen. Als ze haar zelfbeheersing heeft teruggevonden beloofd hij haar terug te brengen bij haar moeder. Aro heeft een hoge functie, hij is 1 van de bazen van de vampierwereld dus is een goede leraar. Zo komt Elisabeth in aanraking met de wetten en "koningen" van de wereld en leert veel. Ook behoudt ze haar magische krachten en zijn ze sterker dan ooit. Aro leert haar veel en ze wordt een soort van dochter voor hem. Zo voelt ze zich ook bij hem. Hij beschermt haar zo veel als hij kan. En ook wordt ze een geheime spion voor de volturi.

    Aro van de volturi (twilight), kan naar mijn mening ook wel iemand anders zijn zodat het niet een twilight fanfic wordt. Het liefst wel een soort gelijk persoon, hoge functie etc.

    Iemand nog ideeen, verbeterpunten? Of iemand die misschien zin heeft om dit met mij te gaan schrijven? In RPG vorm of gewoon een storie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hm... Ik ben niet echt fan van vampieren, dus nee.
    Maar ze is dus heks en vampier? Is dit dan niet een beetje Vampire Diaries en Twilight in één?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik wil wel schrijven maar ik heb geen ervaring :X