• die een nerdbril helemaal niet zo cool vind? Ik vind het zelfs lelijk, sorry voor degene die het dragen. Ik snap gewoon niet wat iedereen er opeens mee moet ...

    Maar ach ja, hun stijl, kledingsmaak toch? Naja, wat vinden jullie van nerdbrillen?

    Dit moet bij lifestyle


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    sommige zijn mooi. ik vind het vooral stom dat sommigen een nerdbril dragen terwijl ze helemaal geen bril nodig hebben, maar het gewoon dragen voor de show..

    ik wil er zo misschien wel kopen.
    Justin is er zo cute mee!

    Ik vind ze leuk, aangezien ik er zelf 1 heb. Maar ik heb een bril nodig anders zie ik geen flikker, haha.

    kissbiebz schreef:
    ik wil er zo misschien wel kopen.
    Justin is er zo cute mee!



    Dus wil jij er één, omdat Justin er cute mee staat?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Ik vind ze wel iets hebben maar zelf zou ik ze niet dragen (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Niet echt geweldig en ongelofelijk belachelijk als er géén glazen inzitten. Dan heb ik zin om die persoon in z'n oog te porren. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik vind ze meestal niet leuk, maar ik heb een paar mensen gezien waar zo'n bril wel heel goed bij staat.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik vind ze opzich wel leuk, maar dan moeten ze wel leuk staan enzo. Vandaag liep er toevallig zo'n meisje bij mij op school daarmee. En dat stond echt.. ugly. xd

    En Uggs vind ik maar domme wollen gevallen, net pantoffels, maar dan wat langer. -.-'


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Ja, het staat je, of het staat je niet ;3
    persoonlijk vind ik ze niet vreselijk ofzo.


    Life is like music, everyone hits a bad note, and when you do, you just gotta keep playing'

    Bij sommige staat het, bij anderen dan weer niet.


    None but ourselves can free our minds.

    versrikkelijk

    ik snap niet dat me ze nemen als ze geen bril nodig hebben


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik krijg er een maar dat is omdat ik een nieuwe bril nodig heb ;D opzich vind ik ze wel leuk maar niet bij iedereen

    Jigsaw schreef:
    Ik ben het met je eens. Ik vind ze echt... weird. (x

    Idd, vet raar! Ze doen mij denken aan 3Dbrilletjes. O,o


    Alis volat propriis

    Ik vind ze leuk, maar heb er zelf geen.


    Food.

    Het ligt meer aan de persoontjes die het dragen
    bij sommige staat t leuk
    en bij sommige niet


    Only brought u trouble since the day u met me.