• die een nerdbril helemaal niet zo cool vind? Ik vind het zelfs lelijk, sorry voor degene die het dragen. Ik snap gewoon niet wat iedereen er opeens mee moet ...

    Maar ach ja, hun stijl, kledingsmaak toch? Naja, wat vinden jullie van nerdbrillen?

    Dit moet bij lifestyle


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Ik vind het sowieso niet cool om een bril te dragen als je 'm niet nodig hebt.


    Life is hard and then we die

    Ik vind ze ook niet echt super x:

    Quarterback schreef:
    Ik vind ze leuk. (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Kikkeli schreef:
    Ik heb er een. Maar ik heb 'm niet naar school op ofzo.


    Life is a beautiful struggle

    Jigsaw schreef:
    Ik ben het met je eens. Ik vind ze echt... weird. (x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik vind het leuk, als het die persoon staat.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vind ze lame (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik vind ze zo Gay




    Fags...


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het sowieso niet cool om een bril te dragen als je 'm niet nodig hebt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ze moeten het zelf weten.
    soms is het kut
    en soms niet.
    that's it.


    I'm a butterfly.

    Ik vind het echt iets om van te denken: "WTF?"
    Mensen pesten anderen mensen omdat iemand er nerdie uitziet met zo'n bril, gaan ze het zelf dragen. --"
    Djees, denk toch eens na!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Reticent schreef:
    Ik vind dat die mensen maar eens moeten meemaken hoe het is om écht een bril nodig te hebben. Ik vind het verschrikkelijk ;x

    Wat is er dan zo erg aan een bril hebben? Het is natuurlijk balen dat je niet zo goed ziet zonder bril -en als je een tijdje een bril hebt en die dan af doet nog slechter-, maar zo vreselijk is het toch niet? Ze hebben tegenwoordig best mooie brillen en je kan het bijna als een accessoire zien.
    Ik heb zelf namelijk ook een bril en ik vind het helemaal niet zo erg. Ik voel amper dat ik een bril op heb.
    Nu ik dit herlees: ik bedoel het niet aanvallend ofzo. Dat is gewoon mijn mening en ik vroeg me af wat er nou zo erg aan is, want ik zie het op internet meer mensen zeggen.

    Maar die nerd brillen vind ik zelf ontzettend lelijk. Ik vind ze niemand staan(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik vind ze vreselijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Volgens mij leef ik in isolatie want ik zie ze nergens, het kan ook eraan liggen dat ik in een boerengat woon. x]
    Nja, je moet enkele een bril dragen als je er één moet dragen. Als ik mijn lenzen niet in kan doen ofzo, moet ik mijn bril wel op, ik vind het zo stom. Dus ik snap echt niet wat mensen daarin zien. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het niet zo mooi eigenlijk. Tenzij ze mooi staan, dan heb ik zoiets van: Je moet het zelf maar weten.


    26 - 02 - '16