• die een nerdbril helemaal niet zo cool vind? Ik vind het zelfs lelijk, sorry voor degene die het dragen. Ik snap gewoon niet wat iedereen er opeens mee moet ...

    Maar ach ja, hun stijl, kledingsmaak toch? Naja, wat vinden jullie van nerdbrillen?

    Dit moet bij lifestyle


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Ik heb er eentje met sterkte, het was niet eens mijn bedoeling een nerdbril te kopen, maar ik moest een nieuwe en dacht WOAHHHH.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind ze geweldig, heb er zelf een, maar alleen omdat ik een bril nodig heb.

    Mensen die die dingen dragen met normale glazen zonder sterkte, vind ik lame.


    ars moriendi

    SEMISLEKKER schreef:
    Ik heb er eentje met sterkte, het was niet eens mijn bedoeling een nerdbril te kopen, maar ik moest een nieuwe en dacht WOAHHHH.

    Same here ;D


    ars moriendi

    Ja eigenlijk bedoel ik die glazen zonder sterkte.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Als ze je goed staan, vind ik het leuk, maar als ze dat niet doen, dan heb ik zin om ze van je hoofd af te rukken. :')


    wth.

    Quarterback schreef:
    Ik vind ze leuk. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb er geen denk ik, ik weet het eigenlijk niet meer :$
    x'd


    Me so good.

    Ik vind ze super sexy. -nerdbril owner.-


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb er.. -telt-
    4. En ja, ik vind ze leuk.
    Ik draag ze niet naar school, want dan krijg ik inderdaad van die blikken van wtf, maar naar festivals/concerten/uitgaan wel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Totaal niet mijn smaak.. En tegenwoordig draagt iedereen zo'n ding dat het niet meer je 'eigen' stijl is..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik vind ze op zich wel leuk, maar dat is alleen omdat ik andere brillen niet leuk vind :x ik moet waarschijnlijk een bril, en ik heb liever zo'n nerdbril dan een andere, omdat deze me ten minste een klein beetje staan :x


    Destroy what destroys you.

    Ik vind dat die mensen maar eens moeten meemaken hoe het is om écht een bril nodig te hebben. Ik vind het verschrikkelijk ;x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind het overdone.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb echte, zijn ze dan ook dom? (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Reticent schreef:
    Ik vind dat die mensen maar eens moeten meemaken hoe het is om écht een bril nodig te hebben. Ik vind het verschrikkelijk ;x


    Inderdaad. Ik heb zelf ook een bril, al draag ik meestal lenzen, maar dan denk ik, stel je dan eens voor als je echt een bril zou moeten en niet meer goed zou kunnen zien zonder. Wil je dan nog steeds een bril?


    Travel far enough, you'll meet yourself