• -of zo iets :D

tricia verveelde zich, en en toen bedacht ze om een onzichtbare vriendje te maken. -uch ja, misschien een beetje kinderachtig, of zoiets naja ik leef nog in mijn kinderlijke periode-. En weetje hoe hij eruit ziet; hij heeft geen haar, en is rond als een pitta broodje en groen, met " ^^ " oogjes, en de naam -de helft raad et al- HENK&JANTJE MENSHEID-VANITY-achtig.

oke om et nog een beetje on-topic te houden; maak eens een onzichtbare vriendje, en hoe ziet hij eruit?

Ghehe :9~

[ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 16:24 ]

They fell in love, didn't they?

target schreef:
    (...)
    jaloers, ruilen?? :9~ - ik heb een groene pitta broodje D:

Uhuh, neee, he's mine. :3

wth.

Quixotic schreef:
    (...)

Uhuh, neee, he's mine. :3

árch ,ik steel um wel 8D

They fell in love, didn't they?

Ik ben een Onzichtbare, vliegende Olifant, dus al mijn poeperds hebben er eentje :3

Has no one told you she's not breathing?

Imaginary friend.
    Jup, die heb ik als ik slaap.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ik had vroeger altijd een 'Vriendje Niks' :'D
    Hoe hij eruit zag? Weet ik niet, hij was onzichtbaar. :'D

Everything means nothing, if I ain't got you.

eeeeehhh ja vroeger hahahaha...

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

DAMON SALVATORE. ik en house [chick hier op quizlet] hebben hem gesplitst. Een ervan is een kloon maar we weten niet welke [die van mij is de echte] zodat hij ons altijd toe kan stoppen.

LEUK HEA?

Levensgenieter.

Bill Kaulitz is mijn onzichtbare vriendje en ik noem hem B. :Y)

Ik had ooit een onzichtbaar vriendje. Tot hij mij dumpte voor een of andere onzichtbare trut.

Travel far enough, you'll meet yourself

altijd als ik ziek ben.. dan gaan ze op school altijd een "onzichtbare Jellanie" maken.
    maarik maak nooit onzichtbare vriendjes/vriendinnetjes. :'D

Life is a beautiful struggle

Neen, doe ik niet aan mee.
    Daar heb ik ooit aan meegedaan en toen was ik nog jong en onervaren! :/

Genius schreef:
    Neeh. Daar ben ik nu te volwassen voor (nerd)

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik heb een zichtbaar vriendje en dit vind ik toch iets te kinderachtig :'D

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Ik heb een klein kaboutertje,hij is soms best chagrijnig maar hij houdt van knuffelen en troetelen.Hij heeft de bekende rode puntmuts op en een blauw jasje aan dat strak dicht zit geknoopt op zijn bolle buik,en een roodbroekje met bruine schoentjes.Verder heeft hij rode appelwangentjes en een klein grijs/wit baardje.Ik noem hem Mister Bouwtjer

en hij heeft ook nog een vriendinnetje,een lief klein elfje met wit lang haar en die erg veel van mij houdt en die me snachts kusjes geeft en ze ruikt altijd heel lekker en geeft me die geur over als ze over me heen vliegt..ze heet -ik heb geen naam,want een naam kan snel mijn mooie beeld wissen-

en dat lieve vriendjes en vriendinnetjes,warne mijn twee ZICHTBARE vriendjes

[ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 23:17 ]

Listen to your heart and your dreams come true ~

Henk mijn henk ö

"Ignite, my love. Ignite."