• Hey allemaal!,

    Ik heb even een vraagje.
    Nou kijk, ik wil graag een nieuwe story beginnen, maar ik heb niet echt inspiratie. Weten jullie misschien iets waar ik over kan schrijven? Als je niets weet zou je dat dit even willen invullen?

    Ik lees het liefst over:
    Ik houd absoluut niet van het/de onderwerp(en):
    Dit moet er absoluut in een story zitten:

    Alvast bedankt!

    Groetjes Maud(flower)

    Use your fantasy*

    ie is bij meervoud in het Engels, dus bij fantasies.

    En tja...

    Ik lees het liefst over: Thriller, horror, erotiek
    Ik houd absoluut niet van het/de onderwerp(en): Fanfiction
    Dit moet er absoluut in een story zitten: Seks, geweld en/of genoeg enge momenten. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Use your fantasy*

    ie is bij meervoud in het Engels, dus bij fantasies.

    En tja...

    Ik lees het liefst over: Thriller, horror, erotiek
    Ik houd absoluut niet van het/de onderwerp(en): Fanfiction
    Dit moet er absoluut in een story zitten: Seks, geweld en/of genoeg enge momenten. :P


    Thank you,
    Inderdaad, dat fanfiction heb ik eigenlijk ook helemaal geen zin meer in. (Heb wel een story daarover geschreven)(flower)

    -> Verplaatst naar story problemen, vragen is alleen voor vragen over Quizlet.nl zelf.


    I am an idiot, I move.

    Nog vrijwilligers?

    Je moet over iets schrijven wat jou zelf aanspreekt.
    Ik kan nu wel zeggen, schrijf een masterstory over voetbalhero Dirk Kuyt, maargoed, als jij daar niks mee hebt, houd het al op.

    Bedenk eens wat je leuk vind, of wat voor soort verhaal je wilt vertellen. =) Wacht desnoods even, en doe inspiratie op ^^ (door goed naar teksten van liedjes te luisteren, bijvoorbeeld, of desnoods door het kijken van films)

    Succes!(flower)


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    Je moet over iets schrijven wat jou zelf aanspreekt.
    Ik kan nu wel zeggen, schrijf een masterstory over voetbalhero Dirk Kuyt, maargoed, als jij daar niks mee hebt, houd het al op.

    Bedenk eens wat je leuk vind, of wat voor soort verhaal je wilt vertellen. =) Wacht desnoods even, en doe inspiratie op ^^ (door goed naar teksten van liedjes te luisteren, bijvoorbeeld, of desnoods door het kijken van films)

    Succes!(flower)


    Goed idee,
    O deze topic was gewoon bedoeld om te kijken wat anderen hier op quizlet interesseert en wat niet;)

    Scarlett2000 schreef:
    (...)

    Goed idee,
    O deze topic was gewoon bedoeld om te kijken wat anderen hier op quizlet interesseert en wat niet;)

    Moet je niks om geven, schrijven moet je vooral voor jezelf doen :)


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    Moet je niks om geven, schrijven moet je vooral voor jezelf doen :)


    Okee,
    Nogmaals bedankt!

    Scarlett2000 schreef:
    (...)

    Okee,
    Nogmaals bedankt!

    Graag gedaan, en succes ;)


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    Graag gedaan, en succes ;)

    Hihi(flower)

    Ik lees het liefst over: Tokio Hotel(H) of onbekende personen
    Ik houd absoluut niet van het/de onderwerp(en): Ik hou eigenlijk wel van alles, ohja Justin Bieber mag ik niet
    Dit moet er absoluut in een story zitten: Spanning, horror, humor
    (krul)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    als ik geen inspiratie heb doe ik een handstand tegen de muur en zeg ik tegen mezelf dat ik pas terug mag als ik een idee heb haha :X. het werkt!

    Ik lees het liefst over: Twilight
    Ik houd absoluut niet van het/de onderwerp(en): anorexia en dat soort dingen vind ik niet egt goed geschreven op quizlet
    Dit moet er absoluut in een story zitten: romantiek, klein beetje humor en spanning


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik lees het liefst over: Fantasy, avontuur
    Ik houd absoluut niet van het/de onderwerp(en): Justin Bieber.
    Dit moet er absoluut in een story zitten: Een beetje romantiek om het verhaal compleet te maken, maar niet alleen maar romantiek, spanning.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)