• De stelling van vandaag luidt:
    Hoofddoekjes moeten op school verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kikkeli schreef:
    Zolang petten verboden zijn, moeten kopdoeken ook verboden worden.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    FightforDead schreef:
    Yes, Eens.
    Als die mensjes met hoofdoekjes hier zo nodig moeten wonen dan houden ze zich maar lekker aan de regels.
    kan mij echt geen moer schelen of hun geloof het nou verbied of niet,
    ga je maar lekker naar een hoofddoekjes school


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nee moet niet verboden worden. als ze geen geloofs dingen willen moeten ze maar alle geloven verbieden. zoals kruisjes en jodensterren en dergelijken.


    Boem is Ho, Plons is water <3

    kittypoeszz schreef:
    als zij een hoofdoek dragen maar dan wil ik wel petten in de klas mogen dragen anders ist ook ni eerlijk (A)


    dan zeg je dat toch tegen je leraar, zeg ik ook zovaak als ik een muts op heb :)


    Boem is Ho, Plons is water <3

    Eens , alle religieuze shit zou volgens mij verboden moeten worden uit publieke scholen , de christelijke scholen zijn een andere zaak.
    Maar ik zou openlijk mijn belklag zoen moest er een meisje in mijn klas komen te zitten met een hoofddoek op, zoiets vind ik niet kunnen. Ze moeten maar terug gaan naar hun land als ze hun geloof willen belijden


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Gek =P bij mij op school dragen ze ook gwn petten en mutsen haha XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kikkeli schreef:
    Zolang petten verboden zijn, moeten kopdoeken ook verboden worden.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Tanzdiktator schreef:
    Prima, moeten ze ook christelijke kruizen verbieden en andere religieuze zaken.


    Don't dream your life, but live your dream!

    nee, maa rik vind wel dat er ook petten mogen en zo dan, dat mag op onze school niet.

    ik vind dat het gwn moet kunnen, ookal begrijpen sommige het niet, ik vind het bijv. niet nodig, maar als je het moet voor je geloof vind ik da andere dat moeten reespecteren.

    ps. bij mij op school mag je wel petten hoor? alleen geen capishon (of hoe je dat ook schrijftt)

    Oneens, want ik vind dat je GEEN burka's mag dragen, maar wel hoofddoekjes:P

    hoofddoekjes: I don't care:)
    Burka's: Nee! Ik wil altijd zien tegen wie ik praat en niet alleen de ogen maar gewoon het gezicht.
    Hoofddoekjes heb ik echt geen probleem mee


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ivan schreef:
    Prima, moeten ze ook christelijke kruizen verbieden en andere religieuze zaken.


    26 - 02 - '16

    Oneens..
    Het is hun geloof.