• De stelling van vandaag luidt:
    Hoofddoekjes moeten op school verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rebellaaa schreef:
    Nee, of petten en hoofddoek, of geen van beide. Het is kiezen of delen vind ik.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Oneens.
    Petten mogen niet op omdat je dan het gezicht van de persoon niet kunt zien, en dus niet in kunt schatten hoe diegene die dag is. (niet mijn meninge, maar van de ''ouderen'').
    Bij hoofddoeken is het voor het geloof, en ze verstoppen alleen de haren (behalve boerka's dan..). Maar verder kun je het gezicht gewoon zien dus is er niks aan de hand, vind ik.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oneens,Slaat nergens op .Het hoort bij een cultuur. Ze schaffen onze cultuur kenmerken toch ook niet zomaar af?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kikkeli schreef:
    Zolang petten verboden zijn, moeten kopdoeken ook verboden worden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    BlackMagic schreef:
    Oneens.
    Petten mogen niet op omdat je dan het gezicht van de persoon niet kunt zien, en dus niet in kunt schatten hoe diegene die dag is. (niet mijn meninge, maar van de ''ouderen'').
    Bij hoofddoeken is het voor het geloof, en ze verstoppen alleen de haren (behalve boerka's dan..). Maar verder kun je het gezicht gewoon zien dus is er niks aan de hand, vind ik.

    Ik mocht vroeger ook geen muts op, nou ik zie dat toch als bijna het zelfde als zo'n doek. 't Is gewoon bullshit allemaal.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het is verplicht om een hoofddoek te dragen voor de meiden. Sommige zijn zelfs zo streng met hun geloof dat ze hun helemaal bedekken. En bij de ogen is dan eeen sluier. En sommige mensen moeten ze het dragen van hun ouders, maar tegenwoordig is dat niet meer zo. Ik draag zelf geen hoofddoek en mag van mijn moeder zelf beslissen.

    Oneens, want een hoofddoek en een pet zijn onvergelijkbaar. Een hoofddoek dragen is een uiting van een geloof. En een pet niet.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Oneens, hoord bij een geloof. Bij ons op school is het verboden, echt stom.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    BlackMagic schreef:
    Oneens.
    Petten mogen niet op omdat je dan het gezicht van de persoon niet kunt zien, en dus niet in kunt schatten hoe diegene die dag is. (niet mijn meninge, maar van de ''ouderen'').
    Bij hoofddoeken is het voor het geloof, en ze verstoppen alleen de haren (behalve boerka's dan..). Maar verder kun je het gezicht gewoon zien dus is er niks aan de hand, vind ik.

    Hier ben ik helemaal mee eens! (:


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    wrm in godsnaam?

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Nee dat doen ze niet. Die dingen zijn niet verplicht, dus kunnen ook van hun hoofd af.


    Je mag kiezen of je het draagt of niet; Maar het beste is dat je hem draagt en vanaf je hem draagt mag hij niet meer af, alleen bij familie. Dus ze kunnen niet anders dan hem ophouden & ik weet zeker dat als dat word verboden ze naar een andere school zullen gaan; zou ik zelf ook doen!

    Hoe ik dit weet?, Ben moslim, maar draag hem nog niet.


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Rebellaaa schreef:
    Nee, of petten en hoofddoek, of geen van beide. Het is kiezen of delen vind ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Pickwick schreef:
    Oneens, als die mensen zich er fijn bij voelen, moeten ze hem vooral dragen.


    -laat ze lekker(A)


    -

    nee, zolang het maar het gezicht niet bedekt


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Rebellaaa schreef:
    Nee, of petten en hoofddoek, of geen van beide. Het is kiezen of delen vind ik.

    Dat ja. (:


    I'm jealous of every girl that ever hugged you. Because for that short second, she held my entire world.

    nee oneens het is hun geloof en we moeten hun gewoon laten


    when you face big troubles in your life, don't say "O God, I have big troubles" But say " O Trouble I Have A Big God