• De stelling van vandaag luidt:
    Hoofddoekjes moeten op school verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een Hoofddeksel is hoofddeksel, of dat nou een doek is of een pet, en dus, als een pet niet mag, mag een hoofddoek ook niet.


    ars moriendi

    Als de andere leerlingen geen pet of hoed mogen dragen mogen zij geen hoofddoek dragen..


    Stop wishing, Start doing..

    is al verboden op mijn school:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik ben tegen.
    sommige mensen zeggen wel dat ze onze cultuur moeten respecteren, maar zij zijn deel geworden van onze cultuur.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tegen, ik beschouw een hoofddoekje als een uiting van het geloof én als een kledingstuk. Qua kleding heeft ieder zijn eigen smaak en ik vind dat je mag dragen wat je wilt, als je anderen er maar niet lastig mee valt. Mensen met hoofddoekjes vallen mij niet lastig.
    Ik vind dat we ook moeten kijken naar wat moslima's er zelf van vinden. Zij hebben een geloof en dat geloof heeft een eigen manier om dat te uiten. Anders kunnen we ook alle kettingen waar kruizen op staan ook verbieden. Want dat is ook een uiting van je geloof.


    Our perspective only changes when we change our position.

    oneens, want het hoort bij het geloof;)


    Don't serch to love, love will find you.

    ik vind van wel want het is ook verboden om petjes op te hebben!


    i have a busy life

    Bij ons is er een regel:
    Geen hoofddeksel binnen het schoolgebouw.
    Zo zeggen ze dus nee tegen hoofdoekjes, sluiers en petten mutsen enzo.


    Everyone smiles in the same language.

    Mercury schreef:
    Eens Hoofddeksel is hoofddeksel, of dat nou een doek is of een pet, en dus, als een pet niet mag, mag een hoofddoek ook niet.

    zeker op katholieke scholen =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is bij ons op school al zo, volgens mij. (: Petten zijn sowieso bij ons verboden. Maar ik vind niet dat je hoofddoekjes kan verbieden, want die mensen hebben hun geloof. Ik vind dat een beetje respectloos.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 13:41 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rebellaaa schreef:
    Nee, of petten en hoofddoek, of geen van beide. Het is kiezen of delen vind ik.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    EENS !!!!


    Ik bedoel maar, het is en blijft een hoofddeksel...zodra dat ze het toe gaan laten op mijn school ga ik ook met petten in de les zitten. Want ze zeggen wel ja dat is hun geloof. Ok dit gaat erg rasistisch overkomen, maar die mensen met hun hoofddoeken zijn wel in een ander land gaan wonen dus moeten ze zich maar aan passen aan onze cultuur. Ze kunnen het dan wel op straat en thuis dragen en daar blijft het dan bij. Dus ik ben het echt wel eens met deze stelling.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kikkeli schreef:
    Zolang petten verboden zijn, moeten kopdoeken ook verboden worden.


    its always the same road,it just go's on and on..

    mee eens


    I rather be a freak than a follower like you! SHINee saranghae fighting!!!