• [url][/url]Toestemming.
    'The Random Competition', een nieuwe, en vooral creatieve wedstrijd!
    Als je je aan deze wedstrijd waagt, weet je niet wat je te wachten staat: De opdrachten kunnen over van alles gaan, en de bedoeling is dat je deze zo creatief mogelijk uitvoert! De uitkomst van een opdracht kan dus van alles zijn, je kan een tekening maken, maar ook bijvoorbeeld een mooi feesthoedje voor je huisdier!

    Er zijn 10 rondes, en (max.) 20 personen.

    Wanneer je een ronde gewonnen hebt, met het hoogste punt dus, krijg je er iets voor terug: Je krijgt een tip over de volgende opdracht. Daarmee heb je een kleine voorsprong op de anderen, maar het gaat er alsnog om wie het creatiefst is!

    De inleverdatum kan verschillen tussen één en twee weken, dat ligt aan de opdracht. Uistel is mogelijk, niet te lang. Graag wel even melden, ik ben niet streng, maar als je het écht te laat inlevert zonder iets te zeggen, dan lig je eruit. De rondewinnaar wordt gekozen op de nacht van de inleverdatum, dus als je het later inlevert kan je geen rondewinnaar meer worden.

    Ik heb nog geen juryleden nodig, héél misschien toch als het te veel wordt, dus de 1e 3 die aangeven jurylid te willen zijn, zet ik bij 'eventuele juryleden'.

    Gesnapt, gesnopen? Vragen?
    Let's rock!

    Deelnemers:
    Username-veranderingen meteen doorgeven, trouwens.
    1. Concrede| Opdracht 1-8
    2. Amistad| Opdracht 1-6,9
    4. Hestia|
    5. Twiddict| Opdracht 2 9,5
    6. awakening|-7,5 Opdracht 1
    7. BanZai| Opdracht 1-7,3 Opdracht 2 7,2
    8. Witherwings| Opdracht 1-7,2
    9. CRACKSICLE| Opdracht 1-6,4
    10. shithead| Opdracht 1-8,3 Opdracht 2 7,6
    11. maoam|
    13. Smilie|
    14. Inviolable| Opdracht 1-6,7
    15. Hanoena| Opdracht 1-7,2

    Uit de wedstrijd gestapt:
    Atmosphere
    WBitch
    hilfxmir
    Simbelmyne

    Afvallers:

    Eventuele juryleden:
    1.Herolicious
    2. sasXMusic
    3. VIPpas

    Opdracht 3:
    De rondewinnaar van deze opdracht is twiddict, omdat ik het filmpje gewoon puur genialiteit vind. Jullie zijn inderdaad nog met zijn 3en over. Ik vind het zwaar shit van de rest dat ze niet eens iets hebben laten horen, en daarom des te beter van jullie dat jullie zulke leuke dingen hebben ingeleverd! (:
    Vandaar de vervroegde finale.
    Jullie krijgen alledrie een woord. Met dat woord mag je alles doen wat je wilt. Als je woord bijvoorbeeld zonnebril is, kan je een fotoshoot maken met een zonnebril, een verhaal over een zonnebril, een zonnebril tegen iemand op straat gooien en het filmen (moet je wel kunnen filmen en rennen tegelijk :'D), noem maar op. Iedereen krijgt één woord, behalve de rondewinnaar: Die krijgt er twee, en mag kiezen met welke ze verder gaat. Het is de bedoeling dat je niets tegen iemand anders zegt over je woord, tot de ronde voorbij is. Inleveren moet dan ook via pb.
    Inleverdatum: Zaterdag 12 Februari.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:21 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dude, het is best veel werk, ben echt lang bezig O,o


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    Dude, het is best veel werk, ben echt lang bezig O,o

    ja man het is inderdaad best moeilijk hahah maar t is wel leuk (H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    ja man het is inderdaad best moeilijk hahah maar t is wel leuk (H)

    Haha, ik heb het nu bijna af, ik moet alleen ff iets downloaden voor ik het kan uploaden (Nee, dat is logisch)


    Alis volat propriis

    moet het perse met fruit want dan ga ik et niej doen/lukken xD
    ik ga niet speciaal naar de winkel mijn geld teverspillen aan fruit die ik toch mollestreer o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik snap niet echt wat je moet doen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Amistad schreef:
    moet het perse met fruit want dan ga ik et niej doen/lukken xD
    ik ga niet speciaal naar de winkel mijn geld teverspillen aan fruit die ik toch mollestreer o-O

    Je hebt thuis toch wel een appel ofzo..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hestia schreef:
    ik snap niet echt wat je moet doen?

    In de opdracht staat een link, naar een verhaal. Uit dat verhaal moet je een beeld/scene kiezen, waar je iets mee doet. Je kan bijvoorbeeld de wedstrijd tussen Ferrie en de Lychee namaken, maar je kan ook een eigen versie van Aart de Appel maken.. Snap je?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb hem af (A)
    Hij staat alleen niet op youtube, want de pc haat me. Gewoon op het groene vlaggetje klikken.


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    Ik heb hem af (A)
    Hij staat alleen niet op youtube, want de pc haat me. Gewoon op het groene vlaggetje klikken.

    whahah geniaal !! maar ik was van plan 1 foto te maken is dat ook goed ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    moet het een filmpje zijn???


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    moet het een filmpje zijn???

    Neej, mensjes, dat hoeft niet, ik had er gewoon zin in, lees de opdracht maar (A)


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    Neej, mensjes, dat hoeft niet, ik had er gewoon zin in, lees de opdracht maar (A)

    maar heb jij een filmpje dan? ik zie alleen een foto :X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    (...)
    maar heb jij een filmpje dan? ik zie alleen een foto :X

    press the green flag :Y)


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    press the green flag :Y)

    waar is de groene vlag dan??? hij staat er bij mij niet:X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    (...)
    waar is de groene vlag dan??? hij staat er bij mij niet:X

    In de rechter bovenhoek?


    Alis volat propriis