• [url][/url]Toestemming.
    'The Random Competition', een nieuwe, en vooral creatieve wedstrijd!
    Als je je aan deze wedstrijd waagt, weet je niet wat je te wachten staat: De opdrachten kunnen over van alles gaan, en de bedoeling is dat je deze zo creatief mogelijk uitvoert! De uitkomst van een opdracht kan dus van alles zijn, je kan een tekening maken, maar ook bijvoorbeeld een mooi feesthoedje voor je huisdier!

    Er zijn 10 rondes, en (max.) 20 personen.

    Wanneer je een ronde gewonnen hebt, met het hoogste punt dus, krijg je er iets voor terug: Je krijgt een tip over de volgende opdracht. Daarmee heb je een kleine voorsprong op de anderen, maar het gaat er alsnog om wie het creatiefst is!

    De inleverdatum kan verschillen tussen één en twee weken, dat ligt aan de opdracht. Uistel is mogelijk, niet te lang. Graag wel even melden, ik ben niet streng, maar als je het écht te laat inlevert zonder iets te zeggen, dan lig je eruit. De rondewinnaar wordt gekozen op de nacht van de inleverdatum, dus als je het later inlevert kan je geen rondewinnaar meer worden.

    Ik heb nog geen juryleden nodig, héél misschien toch als het te veel wordt, dus de 1e 3 die aangeven jurylid te willen zijn, zet ik bij 'eventuele juryleden'.

    Gesnapt, gesnopen? Vragen?
    Let's rock!

    Deelnemers:
    Username-veranderingen meteen doorgeven, trouwens.
    1. Concrede| Opdracht 1-8
    2. Amistad| Opdracht 1-6,9
    4. Hestia|
    5. Twiddict| Opdracht 2 9,5
    6. awakening|-7,5 Opdracht 1
    7. BanZai| Opdracht 1-7,3 Opdracht 2 7,2
    8. Witherwings| Opdracht 1-7,2
    9. CRACKSICLE| Opdracht 1-6,4
    10. shithead| Opdracht 1-8,3 Opdracht 2 7,6
    11. maoam|
    13. Smilie|
    14. Inviolable| Opdracht 1-6,7
    15. Hanoena| Opdracht 1-7,2

    Uit de wedstrijd gestapt:
    Atmosphere
    WBitch
    hilfxmir
    Simbelmyne

    Afvallers:

    Eventuele juryleden:
    1.Herolicious
    2. sasXMusic
    3. VIPpas

    Opdracht 3:
    De rondewinnaar van deze opdracht is twiddict, omdat ik het filmpje gewoon puur genialiteit vind. Jullie zijn inderdaad nog met zijn 3en over. Ik vind het zwaar shit van de rest dat ze niet eens iets hebben laten horen, en daarom des te beter van jullie dat jullie zulke leuke dingen hebben ingeleverd! (:
    Vandaar de vervroegde finale.
    Jullie krijgen alledrie een woord. Met dat woord mag je alles doen wat je wilt. Als je woord bijvoorbeeld zonnebril is, kan je een fotoshoot maken met een zonnebril, een verhaal over een zonnebril, een zonnebril tegen iemand op straat gooien en het filmen (moet je wel kunnen filmen en rennen tegelijk :'D), noem maar op. Iedereen krijgt één woord, behalve de rondewinnaar: Die krijgt er twee, en mag kiezen met welke ze verder gaat. Het is de bedoeling dat je niets tegen iemand anders zegt over je woord, tot de ronde voorbij is. Inleveren moet dan ook via pb.
    Inleverdatum: Zaterdag 12 Februari.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:21 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik moet nog een heel idee bedenken O_o
    hopelijk lukt het voor zaterdag:$


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    ik moet nog een heel idee bedenken O_o
    hopelijk lukt het voor zaterdag:$

    Oh, ik heb het wel helemaal uitgedacht :Y)


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    Oh, ik heb het wel helemaal uitgedacht :Y)

    maar met mijn woord kun je zoveel doen, maar ik weet écht niet wat ik moet doen x)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik heb nog steeds geen idee, mag ik uitstel?:$


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    ik heb nog steeds geen idee, mag ik uitstel?:$

    Hoe lang heb je ongeveer nodig, denk je?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ummm... ik wil niet lullig doen tegen de anderen. maar ik denk een of twee dagen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb het ook nog niet want ik ben ook druk met school enzo maar als het kan , mag ik dan ook uitstel?? dat het dan maandag of dinsdag af moet zijn ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik voel me nu echt heel, heel, heeeeeeeeel slecht, maar zou ik het morgen kunnen inleveren? Mijn computer liep vast,, en nu heb ik een nieuw bewerkingsprogramma, en alles gaat slomer omdat ik het nog moet leren kennen enzo....


    Alis volat propriis

    ik weet echt niet wat ik moet doen, want je kunt zoveel met mijn woord, maar ik kan geen filmpje maken. een bewerkingsprogramma heb ik niet, dus de enige optie is één foto maken of een word bestand. ik heb wel allemaal ideeen, maar dat móet met een filmpje. dus ik kan gewoon niks maken.
    nou weet ik niet wat ik moet doen :S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    ik weet echt niet wat ik moet doen, want je kunt zoveel met mijn woord, maar ik kan geen filmpje maken. een bewerkingsprogramma heb ik niet, dus de enige optie is één foto maken of een word bestand. ik heb wel allemaal ideeen, maar dat móet met een filmpje. dus ik kan gewoon niks maken.
    nou weet ik niet wat ik moet doen :S

    mijn camera was gecrasht, dus nu moet ik alles voice-overen :(


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    mijn camera was gecrasht, dus nu moet ik alles voice-overen :(

    ik héb niet eens een camera. niet eens een bewerkingprogramma zodat ik misschien meerdere foto's in één foto kan zetten, helemaal niks. ik kan alleen maar met mijn mobiel een foto maken en op internet zetten.
    Oke dit klinkt nu wel allemaal geklaag, maar ik denk niet dat ik nog aan de wedstrijd mee kan doen :(


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    (...)
    ik héb niet eens een camera. niet eens een bewerkingprogramma zodat ik misschien meerdere foto's in één foto kan zetten, helemaal niks. ik kan alleen maar met mijn mobiel een foto maken en op internet zetten.
    Oke dit klinkt nu wel allemaal geklaag, maar ik denk niet dat ik nog aan de wedstrijd mee kan doen :(

    Ik moest hem zelf betalen, heel lang gespaard. En bewerkingprogramma's zijn te downloaden. Om foto's te blenden kun je als je iets simpels wilt Picasa gebruiken, geavanceerder is GIMP. Voor video's heb ik nu Power Director, maar dat gaat alleen makkelijk omdat ik een Studio laptop heb, daarvoor heb je anders een headset nodig. Als je iets simpels wilt bewerken kun je beter windows movie maker gebruiken. Kun je geen camera van je ouders lenen? Ik gebruik voor stills altijd de camera van de vriend van mijn moeder...


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    Ik moest hem zelf betalen, heel lang gespaard. En bewerkingprogramma's zijn te downloaden. Om foto's te blenden kun je als je iets simpels wilt Picasa gebruiken, geavanceerder is GIMP. Voor video's heb ik nu Power Director, maar dat gaat alleen makkelijk omdat ik een Studio laptop heb, daarvoor heb je anders een headset nodig. Als je iets simpels wilt bewerken kun je beter windows movie maker gebruiken. Kun je geen camera van je ouders lenen? Ik gebruik voor stills altijd de camera van de vriend van mijn moeder...

    mijn vader heeft op zich wel een goede camera maar de slimkip weet niet hoe hij een filmpje op de computer moet zetten en dan zegt hij dat ik dat moet doen maar ik mag geen gekke dingen ermee doen anders gaat hij kapot -_-
    en ik kan wel een programme proberen te downloaden
    ik zal eens kijken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nah omdat de wedstrijd toch al een beetje naar de klote is, lever het maar in als je het af hebt, want jullie maken allemaal van die leuke dingen en het is zonde als dat dan verpest wordt.. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik heb eindelijk een ideee!!! ik denk dat ik het in 2 dagen ofzo af heb ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"