• [url][/url]Toestemming.
    'The Random Competition', een nieuwe, en vooral creatieve wedstrijd!
    Als je je aan deze wedstrijd waagt, weet je niet wat je te wachten staat: De opdrachten kunnen over van alles gaan, en de bedoeling is dat je deze zo creatief mogelijk uitvoert! De uitkomst van een opdracht kan dus van alles zijn, je kan een tekening maken, maar ook bijvoorbeeld een mooi feesthoedje voor je huisdier!

    Er zijn 10 rondes, en (max.) 20 personen.

    Wanneer je een ronde gewonnen hebt, met het hoogste punt dus, krijg je er iets voor terug: Je krijgt een tip over de volgende opdracht. Daarmee heb je een kleine voorsprong op de anderen, maar het gaat er alsnog om wie het creatiefst is!

    De inleverdatum kan verschillen tussen één en twee weken, dat ligt aan de opdracht. Uistel is mogelijk, niet te lang. Graag wel even melden, ik ben niet streng, maar als je het écht te laat inlevert zonder iets te zeggen, dan lig je eruit. De rondewinnaar wordt gekozen op de nacht van de inleverdatum, dus als je het later inlevert kan je geen rondewinnaar meer worden.

    Ik heb nog geen juryleden nodig, héél misschien toch als het te veel wordt, dus de 1e 3 die aangeven jurylid te willen zijn, zet ik bij 'eventuele juryleden'.

    Gesnapt, gesnopen? Vragen?
    Let's rock!

    Deelnemers:
    Username-veranderingen meteen doorgeven, trouwens.
    1. Concrede| Opdracht 1-8
    2. Amistad| Opdracht 1-6,9
    4. Hestia|
    5. Twiddict| Opdracht 2 9,5
    6. awakening|-7,5 Opdracht 1
    7. BanZai| Opdracht 1-7,3 Opdracht 2 7,2
    8. Witherwings| Opdracht 1-7,2
    9. CRACKSICLE| Opdracht 1-6,4
    10. shithead| Opdracht 1-8,3 Opdracht 2 7,6
    11. maoam|
    13. Smilie|
    14. Inviolable| Opdracht 1-6,7
    15. Hanoena| Opdracht 1-7,2

    Uit de wedstrijd gestapt:
    Atmosphere
    WBitch
    hilfxmir
    Simbelmyne

    Afvallers:

    Eventuele juryleden:
    1.Herolicious
    2. sasXMusic
    3. VIPpas

    Opdracht 3:
    De rondewinnaar van deze opdracht is twiddict, omdat ik het filmpje gewoon puur genialiteit vind. Jullie zijn inderdaad nog met zijn 3en over. Ik vind het zwaar shit van de rest dat ze niet eens iets hebben laten horen, en daarom des te beter van jullie dat jullie zulke leuke dingen hebben ingeleverd! (:
    Vandaar de vervroegde finale.
    Jullie krijgen alledrie een woord. Met dat woord mag je alles doen wat je wilt. Als je woord bijvoorbeeld zonnebril is, kan je een fotoshoot maken met een zonnebril, een verhaal over een zonnebril, een zonnebril tegen iemand op straat gooien en het filmen (moet je wel kunnen filmen en rennen tegelijk :'D), noem maar op. Iedereen krijgt één woord, behalve de rondewinnaar: Die krijgt er twee, en mag kiezen met welke ze verder gaat. Het is de bedoeling dat je niets tegen iemand anders zegt over je woord, tot de ronde voorbij is. Inleveren moet dan ook via pb.
    Inleverdatum: Zaterdag 12 Februari.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:21 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Deadline is vanavond


    Alis volat propriis

    nou. ik ben benieuwd ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    er hebben maar toch 3 ingeleverd haha ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    er hebben maar toch 3 ingeleverd haha ??

    Ja, wij 3 O,o en ik helemaal mijn best doen...


    Alis volat propriis

    Maar het is wel een awsome filmpje geworden! Jullie zitten nu met zijn 3en in de finale, de opdracht staat nu online (: De woorden ga ik nu naar jullie doormailen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Maar het is wel een awsome filmpje geworden! Jullie zitten nu met zijn 3en in de finale, de opdracht staat nu online (: De woorden ga ik nu naar jullie doormailen.


    Mehehe sorry Joy'tje ): I totally forgot it :o. And now it's toooooo lateeeeee ):


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik vind het echt jammer dat ik dat filmpje niet kan zien :( maar het zal vast wel een 9,5 waard zijn ;)
    ik heb zin in de finale opdracht.
    heb nog hélemaal geen idee, maar dat maakt niet uit XD


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    FACEPLANT schreef:
    Maar het is wel een awsome filmpje geworden! Jullie zitten nu met zijn 3en in de finale, de opdracht staat nu online (: De woorden ga ik nu naar jullie doormailen.

    Tsja... What to say? I've got a sick mind xD die arme sinaasappels :'(
    Mag ik de woorden trouwens ook combineren? *Krijgt een paar gestoorde ideën* (damn, is het nou ideën of ideeën?) Ik weet nog niet echt seker of ik dat wil, maar dan weet ik iig of het mag :Y)

    Btw, dit berichtje slaat volgens mij echt nergens meer op O,o


    Alis volat propriis

    Inviolable schreef:
    (...)

    Mehehe sorry Joy'tje ): I totally forgot it :o. And now it's toooooo lateeeeee ):

    Omdat jij het bent maakt het niet uit n_n
    Kan je inmiddels al iets anders dan appelmoes eten? :-P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    twiddict schreef:
    (...)
    Tsja... What to say? I've got a sick mind xD die arme sinaasappels :'(
    Mag ik de woorden trouwens ook combineren? *Krijgt een paar gestoorde ideën* (damn, is het nou ideën of ideeën?) Ik weet nog niet echt seker of ik dat wil, maar dan weet ik iig of het mag :Y)

    Btw, dit berichtje slaat volgens mij echt nergens meer op O,o

    Eeeeeh ja van mij mag je..
    Maar WTF wil je met een combinatie van die 2 woorden gaan bedenken.. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Omdat jij het bent maakt het niet uit n_n
    Kan je inmiddels al iets anders dan appelmoes eten? :-P


    Hihi, gelukkig maar :3!
    Hmm, een beetje.. Maar ik eet toch vooral nog pudding, cup a soup en drink veeel water :'). Andere dingen gaat echt moeizaam met eten, maar het gaat wel als het echt moet :p

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 22:19 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Eeeeeh ja van mij mag je..
    Maar WTF wil je met een combinatie van die 2 woorden gaan bedenken.. :'D

    Oh, ik ben ertoe in staat, geloof me :Y)


    Alis volat propriis

    Ik heb in ieder geval laten weten dat ik stop, so daarover moet ik me al niet schuldig voelen xp


    MUSIC && FASHION

    Dude, wilde ik aan de slag, was ik mijn oplaadsnoertje kwijt. Heb het hele weekend niks kunnen doen O,o ben bang dat ik het nu niet af krijg, mag ik evt. uitstel?


    Alis volat propriis

    Ik denk niet dat ik het voor zaterdag af heb, omdat ik nogal druk ben met school, zou ik misschien uitstel mogen ?? misschien heb ik het voor zaterdag wel hoor maar dat weet ik niet zeker !!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille