• [url][/url]Toestemming.
    'The Random Competition', een nieuwe, en vooral creatieve wedstrijd!
    Als je je aan deze wedstrijd waagt, weet je niet wat je te wachten staat: De opdrachten kunnen over van alles gaan, en de bedoeling is dat je deze zo creatief mogelijk uitvoert! De uitkomst van een opdracht kan dus van alles zijn, je kan een tekening maken, maar ook bijvoorbeeld een mooi feesthoedje voor je huisdier!

    Er zijn 10 rondes, en (max.) 20 personen.

    Wanneer je een ronde gewonnen hebt, met het hoogste punt dus, krijg je er iets voor terug: Je krijgt een tip over de volgende opdracht. Daarmee heb je een kleine voorsprong op de anderen, maar het gaat er alsnog om wie het creatiefst is!

    De inleverdatum kan verschillen tussen één en twee weken, dat ligt aan de opdracht. Uistel is mogelijk, niet te lang. Graag wel even melden, ik ben niet streng, maar als je het écht te laat inlevert zonder iets te zeggen, dan lig je eruit. De rondewinnaar wordt gekozen op de nacht van de inleverdatum, dus als je het later inlevert kan je geen rondewinnaar meer worden.

    Ik heb nog geen juryleden nodig, héél misschien toch als het te veel wordt, dus de 1e 3 die aangeven jurylid te willen zijn, zet ik bij 'eventuele juryleden'.

    Gesnapt, gesnopen? Vragen?
    Let's rock!

    Deelnemers:
    Username-veranderingen meteen doorgeven, trouwens.
    1. Concrede| Opdracht 1-8
    2. Amistad| Opdracht 1-6,9
    4. Hestia|
    5. Twiddict| Opdracht 2 9,5
    6. awakening|-7,5 Opdracht 1
    7. BanZai| Opdracht 1-7,3 Opdracht 2 7,2
    8. Witherwings| Opdracht 1-7,2
    9. CRACKSICLE| Opdracht 1-6,4
    10. shithead| Opdracht 1-8,3 Opdracht 2 7,6
    11. maoam|
    13. Smilie|
    14. Inviolable| Opdracht 1-6,7
    15. Hanoena| Opdracht 1-7,2

    Uit de wedstrijd gestapt:
    Atmosphere
    WBitch
    hilfxmir
    Simbelmyne

    Afvallers:

    Eventuele juryleden:
    1.Herolicious
    2. sasXMusic
    3. VIPpas

    Opdracht 3:
    De rondewinnaar van deze opdracht is twiddict, omdat ik het filmpje gewoon puur genialiteit vind. Jullie zijn inderdaad nog met zijn 3en over. Ik vind het zwaar shit van de rest dat ze niet eens iets hebben laten horen, en daarom des te beter van jullie dat jullie zulke leuke dingen hebben ingeleverd! (:
    Vandaar de vervroegde finale.
    Jullie krijgen alledrie een woord. Met dat woord mag je alles doen wat je wilt. Als je woord bijvoorbeeld zonnebril is, kan je een fotoshoot maken met een zonnebril, een verhaal over een zonnebril, een zonnebril tegen iemand op straat gooien en het filmen (moet je wel kunnen filmen en rennen tegelijk :'D), noem maar op. Iedereen krijgt één woord, behalve de rondewinnaar: Die krijgt er twee, en mag kiezen met welke ze verder gaat. Het is de bedoeling dat je niets tegen iemand anders zegt over je woord, tot de ronde voorbij is. Inleveren moet dan ook via pb.
    Inleverdatum: Zaterdag 12 Februari.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:21 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    eee, das niet eerlijk! ik heb om uitstel gevraagd en dan wordt de ronde winnaar al bekend! ik bedoel, nou heb ik (en de andere die om uitstel hebben gevraagd ) geen eerlijke kans meer. sorry hoor, maar dit vind ik niet eerlijk.
    ik heb vandaag helemaal gestresst dat ik hem nog moet inleveren, en dan heeft het toch nog geen nut. zet dan de punten er pas op als IEDEREEN hem ingeleverd heeft.

    sorry voor het zeiken maar ik vind dat echt
    al moet ik wel toegeven dat de winnaar ook echt een winnaar is (:

    hier is mijn opdracht trouwens:
    hier


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Btw. ik heet Concede, geen Concrede. :3


    hoi, jij bent leuk.

    BanZai schreef:
    eee, das niet eerlijk! ik heb om uitstel gevraagd en dan wordt de ronde winnaar al bekend! ik bedoel, nou heb ik (en de andere die om uitstel hebben gevraagd ) geen eerlijke kans meer. sorry hoor, maar dit vind ik niet eerlijk.
    ik heb vandaag helemaal gestresst dat ik hem nog moet inleveren, en dan heeft het toch nog geen nut. zet dan de punten er pas op als IEDEREEN hem ingeleverd heeft.

    sorry voor het zeiken maar ik vind dat echt
    al moet ik wel toegeven dat de winnaar ook echt een winnaar is (:

    hier is mijn opdracht trouwens:
    hier

    Er staat duidelijk in het topic:
    De inleverdatum kan verschillen tussen één en twee weken, dat ligt aan de opdracht. Uistel is mogelijk, niet te lang. Graag wel even melden, ik ben niet streng, maar als je het écht te laat inlevert zonder iets te zeggen, dan lig je eruit. De rondewinnaar wordt gekozen op de nacht van de inleverdatum, dus als je het later inlevert kan je geen rondewinnaar meer worden.

    Dit is omdat het anders veel te lang duurt voor deelnemers als ik moet wachten op iedereen die om uitstel heeft gevraagd, en de rondewinnaar ook nog een paar dagen moet geven om te profiteren van de tip, snap je?
    Ik zal je inzending even erbij zetten en beoordelen. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Concede schreef:
    Btw. ik heet Concede, geen Concrede. :3

    Haha faal, sorry :'D Ik zal het even veranderen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Dit is omdat het anders veel te lang duurt voor deelnemers als ik moet wachten op iedereen die om uitstel heeft gevraagd, en de rondewinnaar ook nog een paar dagen moet geven om te profiteren van de tip, snap je?
    Ik zal je inzending even erbij zetten en beoordelen. (:

    o..:X dat heb ik dan over het hoofd gezien, maar ik had verwacht dat wanneer je om uitstel vraagt je niet alsnog hoefde te stressen dat je hem te laat inleverde. snap je?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind Shithead een goede winnaar! haar liedje is goed!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    BanZai schreef:
    (...)
    o..:X dat heb ik dan over het hoofd gezien, maar ik had verwacht dat wanneer je om uitstel vraagt je niet alsnog hoefde te stressen dat je hem te laat inleverde. snap je?

    Het maakt ook niet uit om hem later in te leveren, maar je kan dan ook geen rondewinnaar meer worden. Ook om de mensen die het op tijd hebben ingeleverd een eerlijke kans te geven, ondanks of de reden voor het uitstel van de mensen goed en logisch is..
    Ik zou me ook vrij genaaid voelen als ik iets na hard ploegen op tijd heb in geleverd, en iemand die het een week later heeft ingeleverd wordt rondewinnaar. Dan had ik er ook een week langer mijn best op kunnen doen, snap je? Dat wil niet zeggen dat je zonder reden hebt uitgesteld, maar toch.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bwegh, da's fucked up xp
    Edit: valt er deze ronde iemand af, aangezien er enkele niet ingeleverd hebben.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 0:47 ]


    MUSIC && FASHION

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Het maakt ook niet uit om hem later in te leveren, maar je kan dan ook geen rondewinnaar meer worden. Ook om de mensen die het op tijd hebben ingeleverd een eerlijke kans te geven, ondanks of de reden voor het uitstel van de mensen goed en logisch is..
    Ik zou me ook vrij genaaid voelen als ik iets na hard ploegen op tijd heb in geleverd, en iemand die het een week later heeft ingeleverd wordt rondewinnaar. Dan had ik er ook een week langer mijn best op kunnen doen, snap je? Dat wil niet zeggen dat je zonder reden hebt uitgesteld, maar toch.

    ja dat klopt, maar eigenlijk had ik maar 2 dagen voor de wedstrijd. Ik was er een week lang niet, vakantie. Daarom vroeg ik ook uitstel, ik moest nog helemaal beginnen met een idee. snap je?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    oke, nu schaam ik me best erg door mijn uitval:$
    sorry!! was niet mijn bedoeling:X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    er zitten veel leuke bij:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CRACKSICLE schreef:
    Bwegh, da's fucked up xp
    Edit: valt er deze ronde iemand af, aangezien er enkele niet ingeleverd hebben.

    Nee, er valt niemand af. Sommige mensen zijn uit de wedstrijd gestapt (waarvan sommige echt een heel lame reden hadden, maar die mensen weten dat zelf wel, is hun zaak, nevermind), en ik vind het zonde om meteen met zo weinig mensen naar de volgende ronde te gaan. Dus er valt niemand af (:.
    @BanZai: Welke uitbarsting? :-P Ik voel me niet aangevallen hoor. Dat snap ik wel, maar ik kan er ook niks aan doen..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    die uitbarsting dat ik het niet eerlijk vond, nu ik het zo lees van mezelf klinkt het echt heel aanvallend:$


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Bij de jury leden joy:
    WBitch goes VIPpas


    "Ignite, my love. Ignite."

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Nee, er valt niemand af. Sommige mensen zijn uit de wedstrijd gestapt (waarvan sommige echt een heel lame reden hadden, maar die mensen weten dat zelf wel, is hun zaak, nevermind), en ik vind het zonde om meteen met zo weinig mensen naar de volgende ronde te gaan. Dus er valt niemand af (:.
    @BanZai: Welke uitbarsting? :-P Ik voel me niet aangevallen hoor. Dat snap ik wel, maar ik kan er ook niks aan doen..


    Daar heb je gelijk in, vind het ook maar zonde dat je dan met maar een kleine groep doorgaat. Anders is het toch te snel gedaan.


    MUSIC && FASHION