• Een kimono is traditioneel Japans. Maar weet iemand waar je die dingen kunt kopen? Nee, ik was het niet gauw van plan maar ze zijn zo mooi en ik vroeg het me af. Zou het bijvoorbeeld in Nederland kunnen? En wat vinden jullie van een kimono? Lelijk of mooi?


    Behind every great man there’s a great woman

    In nijmegen zit/zat zo'n japanse winkel daar kon je ze krijgen. Maar ik vind ze lelijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik vindt ze wel mooi:Y) geen idee waar je ze kan kopen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik weet het niet,, ik denk dat ze wel op het internet te koop zijn. mijn broer had Japanse slippers gekocht op het internet, dus moet kimono ook wel te koop zijn.
    en ik vind ze wel mooi bij iemand anders, zelf zou ik hem niet aan doen


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ze zijn super mooi, dat klopt. In Rotterdam hebben ze een chinees winkeltje maar daar veropen ze ook heel veel japanse dingen, daar kun je misschien eens kijken

    Hestia schreef:
    ik vindt ze wel mooi:Y) geen idee waar je ze kan kopen?


    Shoganai i ne~

    Je kunt ze vast wel ergens op het internet vinden, en anders misschien wel in een kostuumwinkel. En ik vind ze op zich wel mooi, maar het zou heel raar zijn als er hier iemand over straat zou lopen in een kimono. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Spain schreef:
    In nijmegen zit/zat zo'n japanse winkel daar kon je ze krijgen. Maar ik vind ze lelijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb er 2. Maar die komen echt uit Japan dus dat word ver reizen. Uhm mischien even google?


    behind very angel is a demon

    Oehh die dingein zijn leuk :'D
    Op internet kun je ze vast wel vinden ergens?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.