• Je hebt de titel wel gelezen :) Ik vroeg me af of er nog fans zijn hier?

    Ik heb een paar seizoenen gezien. Tot George stierf in feite ;o


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb een paar afleveringen gezien en ik vond het eigenlijk best wel goed =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Echt erg hé? de laatste van , ik het 6de seizoen, wordt Derek neergeschoten en moet worden geopereerd door Cristina...

    cesarlover schreef:
    Echt erg hé? de laatste van , ik het 6de seizoen, wordt Derek neergeschoten en moet worden geopereerd door Cristina...

    Die heb ik gezien!:'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Me, me, me. Maar ik heb die van afgelopen maandag gemist ):


    "I shut my eyes in order to see.'

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Die heb ik gezien!:'D
    Dat was echt een aflevering waarvan ik aan mijn stoel genageld was, continu; wie gaat er dood , wat gaat er gebeuren? xD

    cesarlover schreef:
    (...) Dat was echt een aflevering waarvan ik aan mijn stoel genageld was, continu; wie gaat er dood , wat gaat er gebeuren? xD

    Ja ik ook! Ik vond die zo spannend dat ik besloten had om greys anatomy al die reeksen te bekijken. 'k heb het nog steeds niet gedaan eigenlijk x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Laat mij meepraten :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    I love Greys!_O_

    @Nynke
    Dat was de laatste aflevering van dit seizoen.. EN EN die ex van ehm, hoe heet ze nou? Ohja, Torres, die kwam terug om te zeggen dat ze 'r te veel miste enzo, maar toen gooide Torres gewoon de deur in haar gezicht.
    En wat Cristina betreft.. Ik hoop écht dat ze weer gaat opereren. D:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb nu op mijn dvd de eerste aflevering waarin Denny meespeelt gezien, zo schattig, jammer dat hij gaat sterven...

    Witherwings schreef:
    I love Greys!_O_

    @Nynke
    Dat was de laatste aflevering van dit seizoen.. EN EN die ex van ehm, hoe heet ze nou? Ohja, Torres, die kwam terug om te zeggen dat ze 'r te veel miste enzo, maar toen gooide Torres gewoon de deur in haar gezicht.
    En wat Cristina betreft.. Ik hoop écht dat ze weer gaat opereren. D:

    Waar kan ik die aflevering bekijken :x Ik moet 'm zien.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    (...)
    Waar kan ik die aflevering bekijken :x Ik moet 'm zien.

    Ehhhhhhhm.
    Geen idee?
    Volgens mij kan je nooit meer een uitzending gemist zien, want daar moet je de laatste tijd voor betalen...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ah.. Grey's I Love it!!
    Ben al vanaf dat het op tv kwam nummer 1 fan :D
    Heb t/m seizoen 3 op dvd. (Oe nu breng je me op het idee om Grey's te kijken van middag:$ )
    Maar ik vind die seizoenen zo verrotte duur.. Dus ik wacht even tot ze wat afgeprijsd zijn.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 12:02 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Coyote schreef:
    Ah.. Grey's I Love it!!
    Ben al vanaf dat het op tv kwam nummer 1 fan :D
    Heb t/m seizoen 3 op dvd. (Oe nu breng je me op het idee om Grey's te kijken van middag:$ )
    Maar ik vind die seizoenen zo verrotte duur.. Dus ik wacht even tot ze wat afgeprijsd zijn.
    Heb ze allemaal, zooooooooooo'n leuke serie. Als ik thuiskom van school op vrijdag en ik heb een zware week gehad kijken ik en mijn moeder hele seizoenen uit (yeah)

    Villain schreef:
    (...)
    Waar kan ik die aflevering bekijken :x Ik moet 'm zien.

    Als je wil, kan je 'm hier online bekijken (;

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 12:11 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.