• Hallo wie weet een goede kapper in Amsterdam??
    Iemand ervaring (knippen/verven)??
    Graag zou ik ook de prijs willen weten.
    (doeg)

    zoek eens op google ?

    Kinky kappers zijn het beste.
    [/Spreekt uit ervaring]


    -

    Kinky kappers zijn het beste.
    [/Spreekt uit ervaring]
    Heel erg bedankt! zal ens kijken ;)

    zoek eens op google ?
    had ik al gedaan maar kon niet echt wat vinden stonden er heel wat

    Kinky kappers zijn het beste.
    [/Spreekt uit ervaring]



    echt niet
    bij mijn vriendin was d'r haar helemaal ver***kt

    Nope :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Kom je dan zo weinig buiten? :8


    Niet geschoten is altijd mis..

    Kom je dan zo weinig buiten? :8


    >.O okeee ¬¬

    Kom je dan zo weinig buiten? :8

    Huh kappers hebben togh niets met of je veel naar buiten gaat of niet temaken :| weird..

    (...)
    Huh kappers hebben togh niets met of je veel naar buiten gaat of niet temaken :| weird..

    Als je wat verder nadenkt wel; Als je wat meer buiten komt, ken je jouw buurt op je duimpje, dan weet je waarschijnlijk ook wel waar kappers zitten.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Als je wat verder nadenkt wel; Als je wat meer buiten komt, ken je jouw buurt op je duimpje, dan weet je waarschijnlijk ook wel waar kappers zitten.
    Ik weet waar de kappers zitten maar ik vraag naar ervaring van mensen want zelf kom ik er haast nooit =.=' logish nadenken

    (...)
    Als je wat verder nadenkt wel; Als je wat meer buiten komt, ken je jouw buurt op je duimpje, dan weet je waarschijnlijk ook wel waar kappers zitten.

    maar dan weetge toch nog ni altijd fda die goe zijn fni ? of gaa gy naar elke kapper waar da ge voorbij komt ? ><

    (...) Ik weet waar de kappers zitten maar ik vraag naar ervaring van mensen want zelf kom ik er haast nooit =.=' logish nadenken
    Eng hoor, dat je om het in je eigen woorden te zeggen 'haast nooit' naar de kapper gaat :8


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    maar dan weetge toch nog ni altijd fda die goe zijn fni ? of gaa gy naar elke kapper waar da ge voorbij komt ? ><
    idd!

    (...)
    maar dan weetge toch nog ni altijd fda die goe zijn fni ? of gaa gy naar elke kapper waar da ge voorbij komt ? ><


    Ik heb een vaste kapper waar ik altijd naartoe ga; Ik heb er veel uitgeprobeerd en weet dat die de beste is.


    Niet geschoten is altijd mis..