• Met mijn figuur. Tja ik ben 4 kilo aangekomen, gewoonlijk zou ik nu bij de weegschaal gaan huilen en janken en dat ding weg gooien etc. Maar ik keek daarstraks in de spiegel. Stiekem ben ik gek genoeg een heel stuk dunner geworden :"D
    Beetje onverwachts, gewoonlijk zijn de koude periode juist de momenten waarop mijn buik zich ver3voudigt :"D
    Nah, ik heb niet eens op mn eten gelet -Plat- Laatst vroeg die moeder van de vriend van mn moeder -Nee ik weiger hem vader te noemen- die vroeg of ik wel genoeg at omdat mijn gezicht blijkbaar smaller is 8D
    Vooral mijn bovenbenen zijn af geslankt 8D

    Mensen ik lief dit want ik heb er geen fuck voor hoeven doen 8D
    Ja oke het komt wel ene beetje door het feit dat ik op een schooldag ruim een uur tot anderhalf uur race op mijn fiets -Ik haaaaat sloom fietsen- En ik weiger om iets anders behalven mijn jas in mijn kluisje te doen dus sleur ik met mijn volle boekentas 8D
    Wat ik op de basisschool allenmaal niet hoefde.

    Wie heeft er nog meer iets te melden over zijn/haar figuur? 8D

    Iedereen zeurt dat ik afgevallen ben :'). Klopt wel, al mijn broeken zijn te groot.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben 4 kilo afgevallen zonder er iets voor te doen :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb de afgelopen twee weken zoveel gegeten!
    Komt omdat we uit eten gingen, en met kerst hadden we echt zoveel dingen op. Spareribs, kalkoen, frietjes, oesters enzovoort :')
    Dus dat word weer lekker sporten..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik haat mijn figuur ;')
    But beter dat jij er niks voor hoefde te doen ^^
    Go Tostie


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Language schreef:
    Ik heb de afgelopen twee weken zoveel gegeten!
    Komt omdat we uit eten gingen, en met kerst hadden we echt zoveel dingen op. Spareribs, kalkoen, frietjes, oesters enzovoort :')
    Dus dat word weer lekker sporten..

    Ja dat vind ik ook al zo gek, ik heb me met kerst lekker vol zitten vreten 8D
    En nog geen milimeter qua omvang er bij 8D

    WEmo schreef:
    (...)
    Ja dat vind ik ook al zo gek, ik heb me met kerst lekker vol zitten vreten 8D
    En nog geen milimeter qua omvang er bij 8D


    Nouja, ik weeg mezelf nooit. Dus ik weet eigelijk niet of ik aangekomen of afgevallen bent :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben opzich blij met mijn figuur. Mag wel iets af, dus daar gaan we voor zorgen na de feestdagen. Ik heb de afgelopen 2 weken echt teveel gegeten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb een "wintervachtje"
    Elke winter kom ik zo'n 1, 2 kilo aan en in de zomer val ik zo'n 4 kilo af. En dat gaat al 2, 3 jaar zo (:


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Wil je tien kilo van mij hebben?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou graag wat kilo's kwijt willen, maar mijn figuur is prima (aldus mijn mening)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik ben 10 kilo afgevallen zonder er iets voor te doen. Dat is eng :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Pff, kon ik dat maar o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen of afvallen, maar mijn buik is nog steeds plat en vet loos xD Dus zal wel goed zijn :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou best wat best wel veel mogen afvallen geloof ik :'D wordt tijd om in 2011 daar iets aan te doen. :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Pf, ik haat mijn figuur, maar als ik nu weer slecht ga eten worden mijn ouders boos omdat ik dan veel te weinig weeg enzo. Ik wil best nog 4 kilo afvallen :O


    itkee turhaan