Okee nou jaa ik ben 15, zit in de 3e en ben al ruim een jaar verliefd op een jongen, echt heel verliefd, dat kennen jullie vast wel
Hij doet zo ontzettend vreemd..! Ik vind hem echt geweldig en dat weet hij ook, maar hij nooit heeft verteld of hij mij ook leuk vind, hoewel we al 2x op msn hebben gepraat over wat ik voor hem voel. Hij is altijd degene die tegen mij praat op msn, ik begin nooit een gesprek met hem.
Okee dat is al 1 probleem op zich, of hij me leuk vind
2e probleem: ik ben zo jaloers op mijn vriendin. Ik wil het eigenlijk niet toegeven maar ik vind haar net zo great als die jongen en ze is me zoveel waard. Maar omdat zij zo perfect is, voel ik me zo minderwaardig. Ik ben niet knap, zij wel. Ik ben stevig, zij heeft echt een mooi figuur. Ze is lief voor haar vrienden en haar familie en heeft een geweldige persoonlijkheid, ik maak alleen ruzie en ben onbetrouwbaar, en geen persoonlijkheid te bekennen.
ik kon er echt niet tegen, mijn leven was een groot probleem
maar toen besloot mn vriendin het nog erger te maken:
ZE VERTELDE ME DAT ZE FUCKING OOK VERLIEFD IS OP DIE JONGEN
nee niet waar eigenlijk, ik ben het via een andere vriendin te weten gekomen, ze heeft het hun wel verteld en mij niet, om mij niet te kwetsen, maar dit kwetst me nog veel meer.
ze heetf het toen ook maar aan mij uitgelegd en nu kan het ik het gwn niet meer aan. Ik wist het eigenlijk al heel lang, de manier hoe ze naar hem keek!! ik weet dta mn vriendin gwn beter bij hem past, zie de bovenstaande redenen....
En ik wil haar geluk niet in de weg staan, ze is me zoveel waard.. Maar als ik mijn geluk wil, verpest ik het hare, en andersom.
Mijn andere vriendinnen doen net alsof we beide een gelijke kans hebben, maar ik zie aan hen dta ze ook veel liever mn vriendin met hem zien en dat ze ook meer kans heeft..
...fuck life
“What makes you so fucking special?”