• Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.

    Mijn mening. Nu die van jullie.

    Rictusempra schreef:
    Neen, ik vind van niet.
    Als de mods vinden dat het erover gaat en een aantal keren zeggen dat het genoeg is en die waarschuwingen dan genegeerd worden, dan vind ik niet dat ze te streng zijn, maar gewoon rechtvaardig.

    Streng maar rechtvaardig!


    Het gaat mij ook niet eens over één topic, maar ik en veel mensen denken dat het forum nogal saai word zonder, bijvoorbeeld het net 'Omg' topic enzo. Als wij net oftopic mogen gaan, zijn we na 1 reactie ook uitgepraat. Het is toch juist veel leuker, als we door kunnen discusseren en praten over dingen waar we dan weer opkomen dóóor het onderwerp?

    Funsucker!
    Sorry. Daar dacht ik aan toen ik dit allemaal las. Van Freaky Friday. :'D
    OK shutting up.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lacie schreef:
    Wij proberen het leuk voor iedereen te houden en dat lukt niet wanneer er niet geluisterd wordt. We hebben er heus geen probleem mee dat er eens een berichtje met hoofdletters staat, maar het gebeurd tegenwoordig gewoon constant. Dat is zowel voor ons als voor andere users niet prettig.
    Moesten jullie wat meer luisteren, zouden de regels verslappen en zouden we er ook niet meer zo op letten, maar nee, jullie gaan gewoon lekker door en doen alsof we niet bestaan.
    Dan zit er inderdaad niets anders op dan een slotje zetten.


    Maar niemand had er toch last van. Iedereen die er in praatte praatte zowat met hoofdletters


    "Ignite, my love. Ignite."

    topic nummer 30000000.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Atmosphere schreef:

    Het gaat mij ook niet eens over één topic, maar ik en veel mensen denken dat het forum nogal saai word zonder, bijvoorbeeld het net 'Omg' topic enzo. Als wij net oftopic mogen gaan, zijn we na 1 reactie ook uitgepraat. Het is toch juist veel leuker, als we door kunnen discusseren en praten over dingen waar we dan weer opkomen dóóor het onderwerp?
    Precies. Dat doorpraten over dingen die erop lijken enzo maakte Q juist leuk. Zo gaat het ook in reallife. Trouwens, sinds dat strenger werd was ik ook minder op Q. Nu dat OMG topic er was en niet gesloten werd dacht ik 'Wow, het mag. Q wordt weer leuk' enzo. Maar toen het toch gesloten werd had ik weer zoiets van 'Fuck it, doei Q. Ik zal je niet missen'.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lacie schreef:
    Wij proberen het leuk voor iedereen te houden en dat lukt niet wanneer er niet geluisterd wordt. We hebben er heus geen probleem mee dat er eens een berichtje met hoofdletters staat, maar het gebeurd tegenwoordig gewoon constant. Dat is zowel voor ons als voor andere users niet prettig.
    Moesten jullie wat meer luisteren, zouden de regels verslappen en zouden we er ook niet meer zo op letten, maar nee, jullie gaan gewoon lekker door en doen alsof we niet bestaan.
    Dan zit er inderdaad niets anders op dan een slotje zetten.


    Maar wij kunnen geen lol hebben zonder er meteen een waarschuwing bij te krijgen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Atmosphere schreef:

    Het gaat mij ook niet eens over één topic, maar ik en veel mensen denken dat het forum nogal saai word zonder, bijvoorbeeld het net 'Omg' topic enzo. Als wij net oftopic mogen gaan, zijn we na 1 reactie ook uitgepraat. Het is toch juist veel leuker, als we door kunnen discusseren en praten over dingen waar we dan weer opkomen dóóor het onderwerp?
    Ja, maar die ene met dr quote blokken was wel kei irritant


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WBitch schreef:
    (...)

    Maar niemand had er toch last van. Iedereen die er in praatte praatte zowat met hoofdletters

    Ik vind het persoonlijk niet zo prettig dat zo'n leuk spelletjes topic vergalt wordt door overvloedig hoofdlettergebruik en off-topic gaan.
    Dan krijg ik het gevoel dat ik mij er liever niet mee moei en gewoon niet meespeel.
    Is het jullie niet opgevallen dat het altijd dezelfden zijn? Dat is absoluut niet leuk voor andere users, denk ik.


    Let the Night embrace you

    Lacie schreef:
    Wij proberen het leuk voor iedereen te houden en dat lukt niet wanneer er niet geluisterd wordt. We hebben er heus geen probleem mee dat er eens een berichtje met hoofdletters staat, maar het gebeurd tegenwoordig gewoon constant. Dat is zowel voor ons als voor andere users niet prettig.
    Moesten jullie wat meer luisteren, zouden de regels verslappen en zouden we er ook niet meer zo op letten, maar nee, jullie gaan gewoon lekker door en doen alsof we niet bestaan.
    Dan zit er inderdaad niets anders op dan een slotje zetten.


    Als jullie het 'leuk' voor iedereen proberen te houden, lijkt het me meer effect hebben, als er gewoon word ingegrepen als het uit de had loopt (ruzies & such) Maar, als we gewoon lol hebben, en niemand uitschelden, niemand klieren/irriteren. En we betrekken iedereen in ons topic die wil.
    Waarom dan sluiten?

    SEMISLEKKER

    Sorry, sorry, het floepte eruit. ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lacie schreef:
    (...)
    Ik vind het persoonlijk niet zo prettig dat zo'n leuk spelletjes topic vergalt wordt door overvloedig hoofdlettergebruik en off-topic gaan.
    Dan krijg ik het gevoel dat ik mij er liever niet mee moei en gewoon niet meespeel.
    Is het jullie niet opgevallen dat het altijd dezelfden zijn? Dat is absoluut niet leuk voor andere users, denk ik.
    Daarom ook een apart topic voor ons waar in wij onze gang kunnen gaan. Andere die het vervelend vinden kunnen er dan uit dat topic blijven,
    snappie?


    I live for the applause, you will die for it.

    Lacie schreef:
    (...)
    Ik vind het persoonlijk niet zo prettig dat zo'n leuk spelletjes topic vergalt wordt door overvloedig hoofdlettergebruik en off-topic gaan.
    Dan krijg ik het gevoel dat ik mij er liever niet mee moei en gewoon niet meespeel.
    Is het jullie niet opgevallen dat het altijd dezelfden zijn? Dat is absoluut niet leuk voor andere users, denk ik.

    maar technisch gezien gingen we niet offtopic, je moest er gewoon omg voor zetten.


    Life is a beautiful struggle

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Als jullie het 'leuk' voor iedereen proberen te houden, lijkt het me meer effect hebben, als er gewoon word ingegrepen als het uit de had loopt (ruzies & such) Maar, als we gewoon lol hebben, en niemand uitschelden, niemand klieren/irriteren. En we betrekken iedereen in ons topic die wil.
    Waarom dan sluiten?
    Idd, iedereen kon gewoon meedoen als ze wouden.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je offtopic wilt gaan: ga dan naar het offtopic gedeelte. Dáar mag je offtopic gaan :')
    Ga daar dan je OMG-topics maken, of what ever je ook wilt doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42