• Ik moet morgen naar de kapper. Ik ga me pony laten bijknippen, puntjes knippen en er weer een spoeling in doen. Maar ik durf niet. Ik heb echt een ontzettende hekel aan kappers. Hebben meer mensen dit of ben ik een aanstelster?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, je stelt je niet aan.
    Die kappers luisteren nooit -.-


    I live for the applause, you will die for it.

    ik ben vaak bang dat ze m'n haar verpesten xd

    Kappers zijn sowieso eng. Dikke trauma's hier.


    Alleen maar tranen van geluk

    Kappers zijn gay. Ze doen nooit wat je vraagt en je haar is altijd korter dan dat je wilt. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kappers doen het nooit echt zoals je wilt, die hele dure wel... Maar dan ben je meer dan 70 euro kwijt :S

    Mijn haar verpesten ze ook altijd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kappers luisteren nooit. Als ik alleen de ''dode puntjes'' eraf wil, dan gaan ze ook nog eens duizenden vragen stellen met: Wil je nog gewassen worden? Wil je dit kapsel? Wil je dat kapsel? Wil je dit zo houden? Wil je dit veranderen? Wil je soms een andere kleur.

    Liké; Als ik dat zou willen, zou ik het heus wel zeggen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    sgat,,ik heb sinds mijn laatste kapper bezoek ook een trauma aan kappers hoor (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jigsaw schreef:
    Kappers zijn gay. Ze doen nooit wat je vraagt en je haar is altijd korter dan dat je wilt. 8D


    idd XD


    --

    Jigsaw schreef:
    Kappers zijn gay. Ze doen nooit wat je vraagt en je haar is altijd korter dan dat je wilt. 8D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind de kapper juist heerlijk, lekker raggen door m'n haar. Op de 1 of andere manier ruikt mijn haar ook altijd héél erg lekker als ik naar de kapper ben geweest. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    De kapper waar ik nu zit is goed, maar te duur.. Dus ben geen fan van de kapper, dus laat ik het mijn moeder doen (A)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Mijn buurmeisje is kapper in opleiding en die doet altijd mijn haar. Kleuren en knippen. Die maakt er altijd wat moois van!

    Ik ben altijd bang als er iets 'drastisch' wordt gedaan, dat de kapster het verneukt :'D Ik laat mijn haar ook liever door mijn zussen verven.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik laat mijn haar nooit echt heel erg anders knippen. Gewoon m'n pony bijknippen en de puntjes eraf. Dus ik ben niet zo bang voor de kapper. En wat Gaby zegt, het ruikt altijd zo lekker:9~


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik HAAT het als mensen aan mijn haar zitten, ik krijg er altijd de kriebels van. En de kapsalon naast mij is opzich wel goed, als die eigenaresse dinges geval maar van mijn haar af blijft. Die doet altijd wat ze zelf wilt. 'Ik wil nog een staart in kunnen hoor!'.. Kom ik daar weg, en je raad het al, ik kon geen staart meer in..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.