• Ik moet morgen naar de kapper. Ik ga me pony laten bijknippen, puntjes knippen en er weer een spoeling in doen. Maar ik durf niet. Ik heb echt een ontzettende hekel aan kappers. Hebben meer mensen dit of ben ik een aanstelster?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    GabyDeUser schreef:
    Ik vind de kapper juist heerlijk, lekker raggen door m'n haar. Op de 1 of andere manier ruikt mijn haar ook altijd héél erg lekker als ik naar de kapper ben geweest. _O_
    Ja idd.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Jigsaw schreef:
    Kappers zijn gay. Ze doen nooit wat je vraagt en je haar is altijd korter dan dat je wilt. 8D


    Hope goes lost but never dies.

    ik heb ook een hekel aan de kapper zit me haar net goed gaat ze weer te veel afknippen of iets waar ik niet om gevraagt heb -.-'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh, ik heb echt een hekel aan de kapper. Normaal heb ik altijd datzelfde rotmens. En dan loopt ze altijd te zeiken dat ik vaker naar de kapper moet gaan en weetikveelwat.
    En toen kreeg ik een ander meisje. En die was heel aardig en gezellig enzo. Naast me gaat mijn broer bij de kapper waar ik normaal zit, ondertussen dat meisje bij mij ook te helpen. Ik kon dus de conclusie trekken dat ze nieuw was. En die normale kapster die knipt het altijd in laagjes dat ze met de schaar zo van boven naar beneden gaat ofzo (klinkt heel vaag, haha) want ze zegt dat het anders niet kan en weet ik veel. Vraagt dat nieuwe meisje ineens: hoe moet ik dit doen? En ik was like: shit, ze gaat het verpesten! En ik spacete hem x'D Gelukkig zag het er nog wel normaal uit, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Het probleem is dat kappers je haar altijd korter maken dan je wilt, omdat ze dat zo geleerd hebben. (Geloof me, een nicht van mij studeert voor kapper, daarom weet ik dat) Net zoals als je zegt dat je je eerste laagje net iets onder je schouder wilt hebben, dan doen ze het op gelijke hoogte van je schouder. Dus als je je haar écht op een bepaalde lengte wilt hebben, moet je gewoon zeggen dat je er iets minder af wilt, dan doen ze het zoals jij het wilt. ;p


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    Ik vind de kapper juist heerlijk, lekker raggen door m'n haar. Op de 1 of andere manier ruikt mijn haar ook altijd héél erg lekker als ik naar de kapper ben geweest. _O_


    ik ook....alleen zijn kappers vaak gewoon te duur...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ben ik de enige wiens haar altijd gedaan word zoals ik het wil? ;X


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik haat het als mensen aan me zitten,ik kan dat alleen hebben met judo, verder echt nooit.
    Dus nee je stelt je niet aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het wel grappig als mensen aan mijn haar zitten. Maar mijn moeder wil bepalen hoe ze het doen en dat vind ik niet leuk. Daarom heb ik soms ook wel een hekel aan kappers, omdat ze luisteren.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Als je exact verteld hoe je het wilt hebben (met een foto misschien?) dan komt het (meestal) wel goed ;)
    Ik zeg altijd heel vaak tussendoor 'niet te kort' xD


    “Love is a contradiction.”

    Je moet wel een goeie kapper hebben (ofwel, eentje die doet wat je wil) anders kan ik me voorstellen dat je vertrouwen in een kapper voor eeuwig naar de klote is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rebellaaa schreef:
    Ben ik de enige wiens haar altijd gedaan word zoals ik het wil? ;X

    ja(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Infinitum schreef:
    Oh, ik heb echt een hekel aan de kapper. Normaal heb ik altijd datzelfde rotmens. En dan loopt ze altijd te zeiken dat ik vaker naar de kapper moet gaan en weetikveelwat.
    En toen kreeg ik een ander meisje. En die was heel aardig en gezellig enzo. Naast me gaat mijn broer bij de kapper waar ik normaal zit, ondertussen dat meisje bij mij ook te helpen. Ik kon dus de conclusie trekken dat ze nieuw was. En die normale kapster die knipt het altijd in laagjes dat ze met de schaar zo van boven naar beneden gaat ofzo (klinkt heel vaag, haha) want ze zegt dat het anders niet kan en weet ik veel. Vraagt dat nieuwe meisje ineens: hoe moet ik dit doen? En ik was like: shit, ze gaat het verpesten! En ik spacete hem x'D Gelukkig zag het er nog wel normaal uit, haha.


    spacen is iets anders hoor (nerd)


    Numbers.

    Of ik het nou door de kapper, mijn moeder, een vriendin of door mezelf laat doen; het wordt altijd verneukt.
    Zie het als een uitdaging, wat voor 'moois' je nu weer als resultaat krijgt. ;3


    Numbers.

    Rebellaaa schreef:
    Ben ik de enige wiens haar altijd gedaan word zoals ik het wil? ;X


    Nope (:
    De kapper is tegenover ons en die zijn én aardig én erg goed (:
    ik krijg het altijd zoals ik het wil en een keer hadden ze een stagair en die ging mijn haren stijlen omdat ze mijn haar mooi vond(:

    maar bij een andere kapper heeft iemand bij mijn broertje in zijn oor geknipt
    O:


    Me so good.