• Vandaag hadden we kerstviering op school. We hadden eerst kerstviering en we hadden eerst een burcn en toen iedereen klaar was met eten waren de leraren alles aan het opruimen en er ging een hele groep om een tafel heen staan. Dus ik was harstikke nieuweschierig dus ging er ook bij staan. Daar waren ze een spelletje en dat spelletje ging zo:
    Het was de bedoeling dat je een muntje zo hard mogelijk tegen iemand anders knokkels aan schoot waardoor je vreselijke wonden krijgt.
    Echt een ziek spel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ohw, dat was bij ons op school ook een tijdje helemaal in, tot er bloed op de tafels in de kantine kwam en zo, toen mocht het niet meer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat spelletje doe ik altijd op school in de kantine. Maar dat mag niet.. doen we toch.
    awesome.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 22:46 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    De mensen uit jou school zijn gestoord, of houden gewoon van pijn x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    xD Wahahaha

    Wij hadden het eerste uur vrij, dan Duits, gingen we film kijken, toen wiskunde, gingen we een of ander saai wiskundig spel doen xD En daarna met de mentor kerstviering wat een uurtje duurde en toen kregen we taart en thee en mochten we kletsen en kregen we een verhaal voorgelezen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ew, gestoord.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Kikkeli schreef:
    Dat spelletje doe ik altijd op school in de kantine. Maar dat mag niet.. doen we toch.
    awesome.



    bijze verklaar ik je voor gestoord


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kikkeli schreef:
    Dat spelletje doe ik altijd op school in de kantine. Maar dat mag niet.. doen we toch.
    awesome.

    auw. o:


    Life is a beautiful struggle

    Haha, dat doen de jongens uit onze klas ook. Freaks!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oo dat ja., dat deed iedereen bij ons vorig jaar in Denemarken ook., echt verschrikkelijk.,


    Never forget the things that make you smile

    Pijnlijk...
    Bij ons doen ze steen, papier, schaar. Wie dan wint mag de verliezers slaan met zijn vingers, nu klinkt het vast niet pijnlijk maar dat is het wel!


    Me so good.

    Dat doen wij dus ook altijd, maar wie het eerste opgeeft moet chocola voor de hele groep halen :Y)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    WBitch schreef:
    (...)


    bijze verklaar ik je voor gestoord
    D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat was iets met Pika-Chu ofzo. Dus als je won, kreeg je op je beide wangen slaag. ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    auw pijnlijk! ze zijn echt gestoord :O

    Bij mij in de klas gingen ze elkaar voor de grap keihard met je vlakke hand op de binnenkant van elkaars arm slaan. Allemaal blauwe plekken, deed er mooi niet aan mee (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.