• Zijn Gaby en ik goede vriendinnen?! Dacht het wel!!!
    Ze logeert hier~!!!!!!!!!!!!!!


    All I need is your love

    Bedoel je GabyDeUser?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Moet je daarom een topic maken :S
    Je vraagt niet eens iets?


    Stop wishing, Start doing..

    Zucht


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou fijn. Veel plezier dan nog :'DD!


    Wie du mir, so ich dir.

    Great?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Willen alle mensen met een ochtend/middag humeur even onder de trein gaan staan ofzo. Loop het toch niet zo te verzieken voor anderen waar jullie last van hebben. Hou je ergenis en kinderachtige gedrag svp bij je als je teminste niet te egoïstisch bent om ook eens een keer aan de gemoedstoestand van anderen te denken..

    En nee dit gaat niet enkel om dit topic, maar gewoon om zoals iedereen de laatste paar dagen reageerd. Als je Quizlet niet meer leuk vind, dan zet je het een week uit, misschien dat het dan wel weer wat leuker is..? Is maar een tip, want dit gaat ook nergens meer over natuurlijk..

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 14:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Gezellig ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jabberwocky schreef:
    Willen alle mensen met een ochtend/middag humeur even onder de trein gaan staan ofzo. Loop het toch niet zo te verzieken voor anderen waar jullie last van hebben. Hou je ergenis en kinderachtige gedrag svp bij je als je teminste niet te egoïstisch bent om ook eens een keer aan de gemoedstoestand van anderen te denken..

    waar slaat dit op? Sorry hoor dat we zeggen wat we denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jabberwocky schreef:
    Willen alle mensen met een ochtend/middag humeur even onder de trein gaan staan ofzo. Loop het toch niet zo te verzieken voor anderen waar jullie last van hebben. Hou je ergenis en kinderachtige gedrag svp bij je als je teminste niet te egoïstisch bent om ook eens een keer aan de gemoedstoestand van anderen te denken..

    Vind ik ook, eerlijk gezegd...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Exercitus schreef:
    (...)
    waar slaat dit op? Sorry hoor dat we zeggen wat we denken.

    Ik vond je reactie nogal overbodig. Als ze daar blij mee wil zijn, mag ze dat toch doen? Als het je irriteert dan kijk je toch gewoon niet in het topic? Er is niemand die je dwingt...

    OT: Nog veel plezier dan ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ? schreef:
    Willen alle mensen met een ochtend/middag humeur even onder de trein gaan staan ofzo. Loop het toch niet zo te verzieken voor anderen waar jullie last van hebben. Hou je ergenis en kinderachtige gedrag svp bij je als je teminste niet te egoïstisch bent om ook eens een keer aan de gemoedstoestand van anderen te denken..

    Sommige mensen hebben serieuze problemen en dan ga jij even lekker lopen zeggen dat ze onder de trein moeten springen.
    Daar knappen ze echt van op man!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 15:06 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    oh wat leuk!!!

    *kijkt jaloers omdat ik er niet bij ben(cat)xD*

    Wat gaan jullie allemaal doen?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Jabberwocky schreef:
    Willen alle mensen met een ochtend/middag humeur even onder de trein gaan staan ofzo. Loop het toch niet zo te verzieken voor anderen waar jullie last van hebben. Hou je ergenis en kinderachtige gedrag svp bij je als je teminste niet te egoïstisch bent om ook eens een keer aan de gemoedstoestand van anderen te denken..

    En nee dit gaat niet enkel om dit topic, maar gewoon om zoals iedereen de laatste paar dagen reageerd. Als je Quizlet niet meer leuk vind, dan zet je het een week uit, misschien dat het dan wel weer wat leuker is..? Is maar een tip, want dit gaat ook nergens meer over natuurlijk..


    Eens!

    Echt superleuk! En ja, de laatste dagen lijkt wel of iedereen last heeft van haar menstruatie.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    KAK schreef:
    (...)
    Sommige mensen hebben serieuze problemen en dan ga jij even lekker lopen zeggen dat ze onder de trein moeten springen.
    Daar knappen ze echt van op man!
    Volgens mij heb je ge verkeerde gequote lieve schat [a]
    En volgens mij zei ze het niet om mensen op te knappen, maar om ze iets duidelijk te maken.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 15:05 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Eh oke, nice ;3