• Ik ga het niet te lang maken, want dan leest de helft niet verder.
    Zoals jullie misschien nog weten -ookal is het 3/4 maanden geleden- was ik verliefd op een jongen, en dat ben ik nog steeds. Heel die periode heb ik veel oogcontact met hem gehad, ik heb 2 keer met hem 'gepraat' en een paar keer met hem gesmst. Op een dag begon hij een relatie met een meisje van mijn school, dat is nu al ongeveer een maand uit, sindsdien spraken ze niet meer met elkaar, maar vandaag deden ze dat wel weer. Dat heeft tot nu toe mijn humeur verpest, want ik heb schrik dat 'ie weer wat gaat beginnen met haar. De laatste dagen ben ik ook down, vooral als ik thuis kom.
    Het probleem is: hij kijkt veel, antwoord op smsen, maar onderneemt zelf niets, en dát terwijl ik al 2x mijn moed bijeen heb geraapt om met hem te praten, en een paar keer om met hem te smsen.
    Wat moet ik doen? Vergeten, afwachten of nogmaals iets ondernemen?

    Edit.
    Soms lijkt het of 'ie wilt dat ik met hem praat, dan passeert hij bijvoorbeeld een paar keer langs mij, en duikt hij daarna op in een andere gang, maar die 'tip' heb ik dan natuurlijk te laat door ><.
    <3


    -

    Ken dit verhaal hèèl goed :]
    Heel vervelend =@
    Maar, ik zou nog eens op hem afstappen en vertellen wat je over dit alles denkt!
    Mss is hij wel onder de indruk,
    en wil hij niets liever dan jou leren te kennen.
    xo'


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik zou zelf ondernemen, dat doe ik op dit moment ook^^
    Spreek een keer met hem af, probeer achter zijn msn te komen enzo (:


    -

    ShellysANUS schreef:
    Ik zou zelf ondernemen, dat doe ik op dit moment ook^^
    Spreek een keer met hem af, probeer achter zijn msn te komen enzo (:



    ben al achter zijn msn gekomen (;


    -

    dude, that sucks. probeer misschien subtiel te laten zien dat je m wel ziet zitten. k weet dat je hier waarschijnlijk niet veel aan hebt, maar ik weet het ook niet!

    K3 vrolijkt altijd op=D

    Jeetje, nja ik heb geen idee :/.. Succes enzo!


    I don't need words to feel those lips.