• Goed, ik ben dus vijftien jaar, en vet veel van mijn vriendinnen die mogen al gewoon uitgaan, naar feesten en al die shit, maar ik eigenlijk nog niet. Omdat ik nog te jong ben volgens mijn ouders. Ik heb sinds kort een vriend van achttien -nee hij is geen pedo, rustig maar- en hij vroeg laatst of ik een keer mee wilde, naar iemands huis om gewoon wat te chillen. Maar dat mag waarschijnlijk ook niet, ligt het nou aan mij of zijn mijn ouders gewoon vet streng?


    You can agree with me or you can be wrong

    jou ouders zijn best streng, maar ik begrijp ze ook wel een beetje. c:
    beter mag je wel naar mijn bday dan


    Hope goes lost but never dies.

    Nee, mijn ouders zijn ook zo, maar ik heb het geluk dat ik uitgaan gewoon helemaal niet leuk vind.

    Je ouders zijn best streng idd


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat je ouders het nog niet helemaal vertrouwen omdat jij 15 bent, en hij 18, misschien moet je hem meer over de vloer laten komen, en kunnen je ouders hem ook spreken en zien? (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nou, ik weet nu al dat ik niet uit zo mogen gaan op mijn 15e en op mijn 16e ook niet. Misschien wel op m'n 17e? I don't know. Maar ik vind je ouders niet streng, hoor. En wat Iglesias zegt, laat die vriend 's bij jou komen, als je ouders hem beter kennen en vertrouwen mag je vast wel een keer met hem mee. (:


    wth.

    Ik denk dat ze 16 al minimumgrens zien qua uitgaan enzo (A), want dat doen veel oudertjes.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ligt aan de ouder meestal. Mijn ouders hebben me altijd die vrijheid gegeven en daarom heb ik ook de ruimte gekregen om de juiste keuzes te maken. Om die reden vertrouwen ze me volkomen & zou ik zelfs in mijn eentje op vakantie naar Amerika mogen gaan bijvoorbeeld. Ik ben me er echter van bewust dat niet iedere ouder dit aandurft.. Misschien hebben ze daar wel een goeie reden voor? Probeer er anders eens met ze over te praten.


    Life is hard and then we die

    ik ben ook 15 en heb een vriend van 19 haha dus dacht ook niet dat je vriend pedo zou zijn, maar ik vind dat je ouders een tikkeltje streng zijn maar 't valt wel mee (: als je 16 bent moet je gewoon vragen of je dan es uit mag want dat is een mooie leeftijd vind ik dan..

    wees blij met je ouders ;) mijn ouders wil je echt niet kennen!


    My heart is yours and so am I

    Leuke ouders heb je ga altijd ervan uit dat je niet mag dan valt de teleurstelling minder tegen,
    naja als het zou kunnen had ik ook me familie uitgezocht maar dat kan helaas niet.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik word binnen een maand 16 en ik mag nog niet eens alleen naar't stad.. Laat staan dat ik mag gaan feesten. Maar weetje, persoonlijk vind ik dat niet echt zo erg. Omdat ik niet zo'n feestbeest ben..
    Maar misschien moet je gewoon eens met hen praten over het feit dat jij ook graag wat vaker uit zo willen gaan?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik vind ze best streng. Praat er gewoon eens over met je ouders? (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Toen ik als net 15-jarige boven de wc hing na teveel tequila, konden mijn ouders er wel om lachen. Die zijn dus helemaal niet streng.. Maar opzich snap ik nog best dat je ouders je al 15 jarige nog te jong vinden. 16 is ten slotte de minimumleeftijd om uit te gaan en te drinken! Maar als al je vriendinnen dit wél mogen, zal ik ze dat maar eens voorzichtig vertellen en laten doorschemeren dat jij dus ook uit mag, haha.


    It's time to be happy again.

    Praat er over met je ouders, misschien werkt dat?
    Ik kan je er verder niet echt mee helpen, want mijn ouders zijn echt heel makkelijk.


    Vampire Heart.

    Haha, bedankt voor de tips (:
    Ik zal vanavond, als het gezellig is en iedereen aardig voor elkaar is omdat het kerst is, eens even erover beginnen :x
    Fijne kerst allemaal :Y)


    You can agree with me or you can be wrong