• Ik wil even uitleggen waarom ik soms zo lullig, kwaad of ontzettend hyper kan reageren op topics.
    Sinds een tijdje is bekend dat ik hooggevoelig ben. Hierdoor heb ik meer last van mijn emoties. Wanneer een 'normaal' mens lichterlijk geïrriteerd is, ben ik al ontzettend pissig. Gelukkig werkt het andersom ook zo en kan ik om het kleinste ontzettend vrolijk worden.
    Zo heb ik ook dat ik geluiden die voor andere normaal zijn, mij al snel gaan irriteren. Bijvoorbeeld als mijn broer rockband aan het spelen is met zijn vrienden, raak ik helemaal geflipt. Ook raak ik snel afgeleid door geluiden/bewegingen/licht in de klas. Wanneer er bijvoorbeeld een brandweerauto voorbij komt rijden (met sirene aan), kijk ik altijd naar buiten.

    Goed, dat is dus de reden voor mijn rare gedrag af en toe! ; )


    Ik ben gemeen xoxo

    Oke, wel aardig dat je het uitlegt. (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dat kan zijn ja ;) Een vriend van me heeft daar ook wel eens last van :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, aardig dat je het uitlegt ;D


    Alleen maar tranen van geluk

    goed dat je het ff uitleg :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geen zorgen, meid. Jij hoort gewoon net als alle anderen in onze grote Quizletfamilie. :3


    wth.

    Clear schreef:
    Oke, wel aardig dat je het uitlegt. (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Trouwens, er horen wel meer dingen bij hooggevoelig zijn. Ik zet bijvoorbeeld mijn problemen altijd aan de kant om een ander te helpen. In het echt krijg ik ook heel veel te horen van mensen uit de klas, over wat hun dwars zit, ook de mensen die ik niet echt helemaal aardig vind. Hierdoor ben ik een tijd terug helemaal in de knoop geraakt met mezelf en had ik gigantische woedeaanvallen. Af en toe heb ik daar nog steeds last van, maar dan knijp ik gewoon mijn stressbal helemaal fijn.

    Dank jullie voor de positieve reacties!


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik kijk ook altijd naar buiten als ik een sirene hoor.
    Maar goed dat je dat weet.
    Verklaart een heleboel.


    Food.

    Respect dat je het uitlegt sterkte(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Trouwens, dit is niet als smoesje om onder mijn gedrag uit te komen hoor. Af en toe zeg en doe ik dingen die totaal niet door de mand kunnen. Als ik dat doe moet je het niet gelijk zeggen, want dan wordt ik helemaal kwaad. Zeg het dan als ik weer rustig ben ^^


    Ik ben gemeen xoxo

    Goed dat je het uitlegt (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    KAK schreef:
    Trouwens, er horen wel meer dingen bij hooggevoelig zijn. Ik zet bijvoorbeeld mijn problemen altijd aan de kant om een ander te helpen. In het echt krijg ik ook heel veel te horen van mensen uit de klas, over wat hun dwars zit, ook de mensen die ik niet echt helemaal aardig vind. Hierdoor ben ik een tijd terug helemaal in de knoop geraakt met mezelf en had ik gigantische woedeaanvallen. Af en toe heb ik daar nog steeds last van, maar dan knijp ik gewoon mijn stressbal helemaal fijn.

    Dank jullie voor de positieve reacties!

    mijn vriendin en haar vriendin (waar ik ook vriendin wil mee zijn maar dat kan niet want zij is stik jaloers en heef een hekel aan mij :/) hebben een probleem samen . zelf voel ik me daar best verdrietig door want mijn vriendin voelt zich ook verdrietig. allen lijk ik alle problemen op te lossen. en te weten wat er het hooft van die vriendin van haar -.- terwijl niemand anders iets merkt --'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    mijn vriendin en haar vriendin (waar ik ook vriendin wil mee zijn maar dat kan niet want zij is stik jaloers en heef een hekel aan mij :/) hebben een probleem samen . zelf voel ik me daar best verdrietig door want mijn vriendin voelt zich ook verdrietig. allen lijk ik alle problemen op te lossen. en te weten wat er het hooft van die vriendin van haar -.- terwijl niemand anders iets merkt --'

    Ik los altijd alle problemen op behalve die van mezelf : /


    Ik ben gemeen xoxo

    Futuristic schreef:
    Ja, aardig dat je het uitlegt ;D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    KAK schreef:
    (...)
    Ik los altijd alle problemen op behalve die van mezelf : /

    ik los ook die van me zelf op x] ik help wel te snel :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor