• Ik ga naar Nederland, naar Grootebroek met mijn vader om af te koelen en weer positief na te denken. En jullie?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik ga nikki meeten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heel veel eten.
    De feestdagen vieren en nog met vrienden afspreken, I think. :'D

    nou de kerstvakantie is al een week bezig voor mij, maar volgende week ga ik bij iemand van Q logeren <3

    Ik ga naar mijn vriendje, en twee keer naar aken, een keer naar maastricht en een keer naar heerlen. En veel met vriendinnen bezig zijn 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik ga nog.. eh.. naja eigenlijk niets bijzonders. Behalve naar mijn vriendje toe :9~


    Life is hard and then we die

    Eten, eten, eten.. met vrienden afspreken en gewoon gezellig met familie /nerd.

    veel eten en slaap inhalen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    in bed blijven liggen, cammen, eten, niks doen, reeelaaaaxee x)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Studeren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Thuis zitten niksen.


    In love with Gran Canaria

    Lekker eten, naar familie, mijn beste maatje meeten, naar de film, naar vrienden, tijdschriften en boeken lezen dvdtjes kijken, niks doen, Quizlet, msn :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    proberen me pa niet te vermoorden


    behind very angel is a demon

    Mensen uitnodigen die hier blijven slapen (:
    Kerst vieren allebei de dagen
    Gezellig doen vooral met vrienden en dat is het wel zo'n beetje.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    1988 schreef:
    Eten, eten, eten.. met vrienden afspreken en gewoon gezellig met familie /nerd.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben nu op vakantie van de 18e tot de 28e. De 29e komt mss mijn vriendje en de 30e komt een vriend van me, uit arnhem. De 31e heb ik 's avonds een feest en 1 januari ben ik bij m'n neef. En 2 januari SLAPEN!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42