• Oké dit is dus echt zo'n heel plat topic.

    Je hebt van die mods dat als ze bezigt zijn met hun taak je zo iets hebt van 'Pas maar op dat ik jou niet ban!' En gewoon in gb ofzeuw zit je gewoon héél gezellig met ze te kletsen -Plat-
    Nah voorbeeld, deze vond ik écht geniaal: Op het forum zat ik dus weer koppig te doen, en er ontstond een klein meningsverschil tussen mij en een mod over een regel (A) Tegelijkertijd zaten we gewoon poeslief in elkaars GB te reageren alsof er niks aan de hand was! -Plat-

    Of je vind dat een Beta zn taak niet volbrengt heb je ook zo iets van 'Tja, kon ik het net zo goed zelf doen' en dan vind je die persoon dus niet echt meer zo leuk in hun taak als Crewlid, maar persoonlijk kun je gewoon héél gezellig met die mensen praten 8D

    Bijvoorbeeld Krul en Vilain zijn wat meer mods die ietsie strenger zijn, maar die zijn ook gewoon heel gezellig 8D
    En Lacie is een wat meer User mod en dat is ook een hele lieve WoefPoes mod (cat)
    Of nu verplaats ik me in een mod: Gaby zit te kutten op het forum en je word het een beetje zat. Maar in het GB kun je héél gezellig met dr praten! 8D

    Wie hetkent dat, van dat je iemand in zn taak of gedrag hier op Q een beetje niet lief vind maar persoonlijk een beetje wel lief vind? 8D

    Hestia schreef:
    stiekem zijn het ook mensen:Y)


    wel stiekem hoor! haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja krull is hier altijd heel streng maar ik heb haar in het echt ontmoet en ze is echt een geweldig persoon


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tanzdiktator schreef:
    Werk van persoonlijk scheiden. Een goed punt vind ik zelf :]

    Inderdaad.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.