• Ja, het ging over een zwarte man die werd beschuldigt over kindermoord. Maar die man was nogal into God enzo, hij was echt aardig, en had autisme volgens mij. Dus er was zo'n politieman die bevriend geraakte met die man en die man alles deed doen tot zijn laatste dagen. Wel, die zwarte man moest in een elektriciteitsstoel zitten en kreeg twee schokken, aan de tweede ging die dood. De politieman werd gestraft door God omdat hij zijn zoon (of iets in die trant) vermoordt had. Dus die politieman werd vervloekt om blijven te leven en ouder te worden, en nooit dood te gaan. Zijn muis werd ook vervloekt en werd ook ouder. Jaren later vertelt die politieman het aan een ander oude vrouw, en wanneer die doodgaat. Een paar dagen later gaat de muis dood, en is de straf die de politieman is opgelegd, voorbij en gaat die dood.

    Weten jullie over welke film ik het heb?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Het begin klonk bekend, maar de rest niet meer. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    nee,maar ik wil hem wel zien (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    the green mile??


    La credenza è una medicina contro il timore

    Het was op vt4, dacht ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    MissNaughty schreef:
    the green mile??


    Jaa! die!


    We love because he loved us first - John 4:19

    The Green Mile is dat :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaa dat is de Green Mile! Omg ik vond het zo'n mooie film! <3


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    The Green Mile.
    Die is zo mooi (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    The Green Mile.


    None but ourselves can free our minds.

    The Green Mile, maar hij was niet vervloekt en die 'zwarte man', had de kindjes niet vermoord. Was iemand anders.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Coyote schreef:
    the green mile??


    No growth of the heart is ever a waste

    The Green Mile inderdaad. Maar hij heeft geen autisme; hij kan mensen zijn gedachtes laten zien en hij maakt zelfs een keer een dode muis levend, geloof ik. En aan het einde weet die politieman best dat hij onschuldig is, en tóch wordt hij gedood. Men, wat heb ik hard moeten huilen om die film!!


    It's time to be happy again.